تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال منچستر یونایتد انگلیس در بازی خداحافظی سامی الجابربازیكن برجسته تیم فوتبال الهلال و ملی عربستان که ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شكست منچستر برابر الهلال

شكست منچستر برابر الهلال

وداع تاریخی سوپر سامی با فوتبال

تیم فوتبال منچستر یونایتد انگلیس در بازی خداحافظی سامی الجابر بازیكن برجسته تیم فوتبال الهلال و ملی عربستان كه دوشنبه شب در ریاض برگزار شد، در حضور تعدادی از ستارگان خود مغلوب تیم الهلال شد.

به نقل از ایرنا، در این مسابقه كه در حضور بیش از ‪۶۵‬هزار تماشاگر برگزار شد، شاگردان فرگوسن نتیجه را ‪۳‬بر‪ ۲‬به تیم میزبان واگذار كردند. كریستیانو رونالدو، رونی و فان درسار از جمله بازیكنان برجسته منچستر در این دیدار حضور داشتند.

یاسرالقحطانی گل ‌اول این مسابقه را در دقیقه‪ ۱۹‬به ثمر رساند و سپس كارلوس توز در دقیقه‪ ۲۵‬نتیجه را مساوی كرد. كریستیانو رونالدو دردقیقه۳۳‬ بازی را دو بریك به نفع تیم میهمان پیش انداخت. تیم الهلال پیش از پایان نیمه اول با یك پنالتی كه داور به نفع آنان اعلام كرد، توسط سامی الجابر نتیجه را مساوی كردند.

شكست منچستر برابر الهلال

سامی الجابر كه در سه جام جهانی گلزنی كرده است، در نیمه دوم یك پنالتی دیگر هم ازمنچستر گرفت، ولی محمد الشلهوب نتوانست آن را به گل تبدیل كند.

آخرین گل این مسابقه در دقیقه ‪ ۷۳‬بعد از آنكه سامی الجابر برای همیشه زمین مسابقه را ترك كرد، توسط بدرالخراشی برای تیم الهلال به ثمر رسید تا بازی با نتیجه ‪ ۳‬بر‪ ۲‬به نفع تیم الهلال خاتمه یابد. منچستر یونایتد برای انجام این بازی یك میلیون پوند گرفته بود.

سامی الجابر در چهار جام جهانی آمریكا، فرانسه ، كره جنوبی و ژاپن و آلمان همراه با تیم ملی فوتبال عربستان حضور یافت . جابر سی و هفت ساله نخستین بازیكن عربستانی است كه برای مدت كوتاهی در باشگاه‌های انگلیس توپ زد.