تبیان، دستیار زندگی
دو تیم پارما و تورینو در حال گفت‌وگو برای جذب رحمان رضایی بازیكن ایرانی تیم لیورنو هستند....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پارما و تورینو رحمان را می خواهند

دو تیم فوتبال پارما و تورینو  ایتالیا در حال گفتگو برای جذب رحمان رضایی مدافع ایرانی تیم فوتبال لیورنو هستند.

رحمان رضایی در گفتگو با ایسنا، اظهار كرد: دو باشگاه پارما و تورینو درخواست رسمی را برای جذبم به باشگاه لیورنو ارائه كردند و پیشنهاد رسمی این دو باشگاه در روزنامه "گاتزتا دلواسپرت" هم بازتاب داشته است. تا به حال مذاكراتی انجام گرفته و گفت‌وگوها نیز هم‌چنان ادامه دارد. با این حال هنوز هیچ چیز قطعی نیست، باید پس از بررسی شرایط دو تیم یكی را به عنوان تیم جدیدم انتخاب كنم.

وی در پاسخ به این سوال كه دوست دارید در كدامیك از این دو تیم بازی كنید؟ گفت: پارما و تورینو از تیم‌های قدیمی و باسابقه فوتبال ایتالیا هستند و هر كدام كه شرایط بهتری داشته باشند را انتخاب خواهم كرد. با این حال سرمربی تورینو اصرار دارد كه من به این تیم بروم اما، قرار است در صورت انتقال من به این تیم یك بازیكن از تورینو به لیورنو بیاید كه تا به حال لیورنو با بازیكنی كه از تورینو به این تیم بیاید، موافقت نكرده است.

رضایی ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی نیاز دارم كه در یك تیمی بازی كنم و نیمكت‌نشینی به هیچ وجه برایم خوشایند نیست. با توجه به خط دفاعی ضعیف پارما و تورینو اطمینان دارم به هر كدام از این دو تیم بروم، بازی خواهم كرد.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا لیورنو مخالفتی با جدایی شما ندارد؟ گفت: آنها در ابتدای فصل با رفتن من مخالفت می‌كردند اما، در حال حاضر به دلیل اینكه قراردادم، قرارداد سنگینی است آنها مخالفتی با جدایی‌ام از لیورنو ندارند.

مدافع ملی پوش کشورمان درباره دیدار لیورنو برابر امپولی گفت: بازی خوبی بود. در نیمه اول امپولی بازی را اداره كرد و ما بیشتر دفاع كردیم اما، با شروع نیمه دوم حملات زیادی روی دروازه این تیم انجام دادیم كه در نهایت موفق شدیم با یك گل این تیم را شكست دهیم هر چند كه موقعیت‌های بیشتری نیز برای گلزنی بدست آوردیم. خوشبختانه در روزی كه تمام تیم‌های نزدیك ما به غیر از پارما موفق شدند سه امتیاز را كسب كنند ما نیز توانستیم امتیازهای كامل را بدست بیاوریم.

وی با اشاره به اختلاف امتیازی نزدیك میان تیم‌های سری A افزود: در حال حاضر ما با تیمی كه می‌تواند به جام یوفا صعود كند، چهار امتیاز فاصله داریم. ضمن اینکه با تیمی كه نامزد سقوط به دسته B نیز هست چهار امتیاز فاصله داریم، چنین شرایطی باعث شده كه با دو برد یا دو باخت شرایطمان در جدول به كلی تغییر كند. هفته‌های بعد بازی‌های مهمی را پیش رو داریم. در هفته آینده باید با یوونتوس دیدار كنیم. تنها نكته امیدوار این است كه دیدارهای سرنوشت‌سازمان در خانه برگزار می‌شود.

رضایی با اشاره به انتخاب علی كفاشیان به عنوان رییس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: از كفاشیان شناخت خوبی دارم. وی از مدیران لایق ورزش ما است و این شایستگی را دارد كه بتواند فوتبال ایران را دگرگون كند و در نهایت قطعا این دگرگونی به سود تیم ملی خواهد بود.

وی درباره وضعیت تیم ملی گفت: فكر می‌كنم در مرحله اول رقابت‌های مقدماتی جام جهانی مشكلی نداشته باشیم با این حال مهم این است كه تیم ملی بازی‌های شایسته فوتبال ایران را ارائه دهد و تیمی باشد كه همه انتظار دارند.

مدافع ایرانی تیم فوتبال لیورنو در پایان درباره نحوه پیوستنش به تیم ملی اظهارداشت: طبق صحبت‌هایی كه انجام گرفته از سال آینده و از زمان شروع مرحله دوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به بازیكنان تیم ملی اضافه خواهم شد.