تبیان، دستیار زندگی
بیست و هفتم بهمن ماه رقابت های هندبال مردان آسیا در اصفهان شروع خواهد شد و هیئت هندبال اصفهان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اصفهان آماده برگزاری هندبال آسیا

بیست و هفتم بهمن ماه رقابت‌های هندبال مردان آسیا در اصفهان شروع خواهد شد و هیئت هندبال اصفهان درصدد است تا میزبانی شایسته برای این دوره از رقابت‌ها باشد.

به نقل از ایسنا، به همین منظور هتل‌های آسمان، كوثر و عالی‌قاپو به منظور اسكان تیم‌ها، ‌داوران و كادراجرایی مسابقات در نظر گرفته شده است كه تیم ملی كشورمان در هتل عالی‌قاپو اقامت خواهد كرد. نخستین تیمی كه وارد اصفهان خواهد شد، تیم ملی بحرین است كه اعلام كرده چهاردهم فوریه وارد اصفهان می‌شود.

بنابر اعلام هیئت هندبال استان اصفهان با هماهنگی‌های صورت گرفته، قرار است كفپوش سالن پیروزی (محل برگزاری مسابقات) تعویض و كفپوش استاندارد مسابقات هندبال از تهران به اصفهان آورده شود تا مسابقات در بهترین شرایط ممكن برگزار شود.

تیم ملی هندبال كشورمان نیز از بیستم بهمن ماه در هتل عالی‌قاپو مستقر خواهد شد تا تمرینات آماده‌سازی خود را یك هفته مانده به آغاز مسابقات، آغاز بكند. ضمن اینكه تیم ملی كشورمان پیش از آخرین مرحله اردو در اصفهان به كشور تونس سفر خواهد كرد و در آن كشور نیز اردویی تداركاتی برگزار خواهد كرد.

ستاد برگزاری این مسابقات از چندی پیش در هیئت هندبال استان اصفهان تشكیل شده است و امروز دومین جلسه آن نیز برگزار شد.

در جلسه روز دوشنبه‌، مسوولان اجرایی مسابقات بر آمادگی اصفهان جهت برگزاری این رقابت‌های بین‌المللی خبر دادند. ضمن آنكه مقرر شد تبلیغات لازم جهت تشویق شهروندان اصفهانی جهت حضور در سالن پیروزی به عمل آید.

نكته قابل توجه در برگزاری مسابقات پخش مستقیم این بازی‌ها توسط كشورهای عربی منطقه است كه درخواست خود را برای خرید حق پخش تلویزیونی مسابقات ارائه كردند.