تبیان، دستیار زندگی
مسئولان فدراسیون فوتبال نسبت به ادامه همکاری و تمدید قرارداد نناد نیکولیچ به توافق دست یافتند و مقرر شد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نیکولیچ دستیار موقت تیم ملی

مسئولان فدراسیون فوتبال نسبت به ادامه همکاری و تمدید قرارداد نناد نیکولیچ به توافق دست یافتند و مقرر شد این مربی تا زمان تعیین سرمربی خارجی به عنوان دستیار با تیم فوتبال بزرگسالان همکاری کند.

به نقل از مهر، درنشست مشترک عصر روزدوشنبه که با حضورمهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال، احمد ابراهیمی سرپرست تیم ملی فوتبال و نناد نیکولیچ برگزار شد، توافقات لازم پیرامون همکاری همزمان نیکولیچ با تیم ملی بزرگسالان و جوانان کشورمان انجام و مقرر شد این مربی کروات از روز 8 بهمن ماه و آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی به عنوان دستیار در تیم ملی بزرگسالان کشورمان فعالیت خود را آغاز کند.

در این نشست همچنین طرفین بر سر ادامه همکاری نیکولیچ با تیم فوتبال جوانان کشورمان توافقات نهایی صورت گرفت و ظرف روزهای آینده قرارداد جدید این مربی کروات با فدراسیون که تا پایان مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا در عربستان خواهد بود، به امضا خواهد رسید.

نیکولیچ دراین جلسه خواستار آغاز دورجدید تمرینات تیم فوتبال جوانان از اسفند ماه جاری شد و برنامه های آماده سازی و اردوهای تدارکاتی این تیم ظرف روزهای آینده به فدراسیون فوتبال ارائه خواهد شد.