تبیان، دستیار زندگی
جمشید مشایخی از بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان آتیه به بخش عمومی منتقل شد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جمشید مشایخی به‌ بخش عمومی منتقل شد

جمشید مشایخی

جمشید مشایخی از بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان آتیه به بخش عمومی  منتقل شد.

سام مشایخی فرزند این بازیگر پیشكسوت با اعلام این مطلب گفت: خوشبختانه بعد از عمل موفقیت‌آمیزی كه برای انسداد روده انجام شد و ایشان طی هفته گذشته روند بهبودی را سپری كردند و بنابر اعلام پزشكان تا روز چهارشنبه این هفته از بیمارستان مرخص می‌شوند.

او در ادامه مطرح كرد: پزشكان همه چیز را كنترل كردند و هیچ مشكل خاصی وجود ندارد و اگر مواردی هم از سوی افرادی كه خود را به جمشید مشایخی منتسب كرده‌اند مطرح می‌شود شایعه است.

پسر جمشید مشایخی از تلاش پزشكان، حراست و پرسنل بیمارستان كه طی این مدت كمال همكاری را داشتند قدردانی كرد.

جمشید مشایخی

عزت‌الله انتظامی، مرتضی احمدی، اسماعیل شنگله، علی دهكردی، جمشید گرگین و... از جمله هنرمندانی بودند كه طی روزهای گذشته به عیادت جمشید مشایخی آمدند.

جمشید مشایخی یكی از ماندگارترین چهره‌های عرصه بازیگری متولد 6 آذر 1313 در تهران است و از سال 1336 با نمایش "وظیفه پزشك" فعالیت بازیگریش را آغاز كرد و با فیلم كوتاه "جلد مار" در سال 42 مقابل دوربین رفت و دو سال بعد با فیلم "خشت و آینه" وارد سینما شد. تا به امروز ایفاگر نقش‌های ماندگاری بوده است كه از جمله آنها می‌توان به فیلمهای "گاو"، "قیصر"، "شازده احتجاب"، "سوته‌دلان"، "خانه عنكبوت"، "كمال‌الملك"، "گل‌های داودی"، "آوار"، "پدر بزرگ"، "طلسم"، "سرب"، "روز واقعه"، "خانه روی آب" و "یك بوس كوچولو" و مجموعه‌های "هزاردستان"، "داستان های مولوی"، "سلطان صاحبقران"، "امام علی (ع)" و "پهلوانان نمی‌میرند" اشاره كرد.