تبیان، دستیار زندگی
به گزارش تبیان به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد، دومین جشنواره بین المللی شعر فجر از 11 بهمن در مشهد مقدس آغاز می شود و پس از برگزاری در 30 استان در روزهای اول و دوم اسفند در تهران به کار خود پایان می دهد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فراخوان جشنواره شعر فجر

جشنواره شعر فجر

فراخوان دومین دوره جایزه بین المللی شعر فجر از سوی دبیرخانه این جشنواره اعلام شد.

به گزارش تبیان به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد، دومین جشنواره بین المللی شعر فجر از 11 بهمن در مشهد مقدس آغاز می شود و پس از برگزاری در 30 استان در روزهای اول و دوم اسفند در تهران به کار خود پایان می دهد.

دومین جشنواره شعر فجر در 6 محور "امام و انقلاب اسلامی"، "شعر اجتماعی"، "شعر آیینی"، "شعر پایداری و انتفاضه"، شعر با "موضوع آزاد" و "شعر کودک و نوجوان" برگزار می شود.

این جشنواره بخش ویژه ای (مختص جوانان) دارد که این بخش میزبان آثار شاعران متولد 22 بهمن سال 1357 به بعد خواهد بود. آثار شاعران جوان علاوه بر بخش ویژه در بخشهای دیگر هم داوری خواهد شد.

بنابر اعلام، پس از انجام داوریهای مرحله استانی، از هر استان یک نفر به دبیرخانه جشنواره معرفی شده و به مرحله سراسری راه می یابد.

تمام شاعران متولد 22 بهمن سال 1357 به بعد در صورت تمایل به شرکت در جشنواره باید 5 نسخه از هر یک از کتابهای چاپ شده یا مجموعه شعر آماده چاپ خود را تا 12 بهمن ماه به دبیرخانه مرکزی واقع در تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان فجر، پلاک 9، ساختمان فجر، طبقه 4، دبیرخانه دومین جشنواره بین المللی شعر فجر ارسال کنند.