تبیان، دستیار زندگی
رئیس ستاد ملی مبارزه با دوپینگ گفت: تا کنون بازیکنان دوپینگی تمام رشته ها به صورت واضح و شفاف معرفی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوپینگ 8 فوتبالیست شایعه است

رئیس ستاد ملی مبارزه با دوپینگ گفت: تا کنون بازیکنان دوپینگی تمام رشته ها به صورت واضح و شفاف معرفی شده اند و هیچ پنهان کاری در مورد هیچ یک از آنها صورت نگرفته است.

کیومرث هاشمی درگفتگو با خبرنگار مهر به دوپینگ 8 بازیکن فوتبال اشاره کرد و گفت: از نظرمن این خبر درحد یک شایعه است و هیچ ارزشی ندارد. زمانی دوپینگ بازیکنان به تایید نهایی می رسد که بازیکنان در جلسه توضیح خواهی شرکت کنند و در مورد آنها رای صادر شود.

وی افزود: اگر هم صحت چنین آماری در هر زمان قوت پیدا کند به طور حتم نهاد نمونه گیری کننده باید برای بررسی های دقیق و لازم اقدام کند و با آن برخورد قانونی داشته باشد.

هاشمی در ادامه گفتگو درخصوص فعالیت های خود در ستاد ملی مبارزه با دوپینگ اظهارداشت: پیش از این به دلیل مشغله کاری بیش از حد در فدراسیون فوتبال فرصت حضور همیشگی در جلسات این ستاد را نداشتم و حتی در اکثر فعالیت ها مسئولیتی بر عهده نمی گرفتم. اما اینک که  از وظیفه سرپرستی فدراسیون فوتبال رها شده ام فعالیت های خود را در بخش های مختلف ستاد ملی مبارزه با دوپینگ بیشتر خواهم کرد.

رئیس ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در مورد همکاری کمیته ضد دوپینگ فدراسیون فوتبال با این ستاد و اختلاف نظرهای پیش آمده در این زمینه تصریح کرد: اختلاف این دو نهاد موضوع جدیدی نیست و با برگزاری یک نشست داخلی میان اعضای مورد دعوی قابل حل است. مهم اجرای طرح مبارزه با دوپینگ در ورزش کشور است. وجود اینگونه اختلافات نباید مانع از این کار شود. ضمن اینکه مبارزه با دوپینگ فقط نمونه گیری و برخورد با متخلفان نیست بلکه باید در بخش آموزش و اطلاع رسانی هم فعال بود.