تبیان، دستیار زندگی
شان من نبود برای قهرمانی سایپا وزنه‌ می‌زنم حسین رضازاده با اظهار خشنودی از عدم شركت در مسابقات آرنولد كاپ گفت: با توجه به سطح پایین این مسابقات، شركت در این مسابقات در شان من نبود. قوی‌ترین مرد جهان افزود: علیرغم اینكه به ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حسین رضازاده

:

آرنولد كاپ در شان من نبود

برای قهرمانی سایپا وزنه‌ می‌زنم

حسین رضازاده با اظهار خشنودی از عدم شركت در مسابقات آرنولد كاپ گفت: با توجه به سطح پایین این مسابقات، شركت در این مسابقات در شان من نبود.

قوی‌ترین مرد جهان افزود: علیرغم اینكه به آرنولد كاپ دعوت شده بودم ولی به علت تداخل با تمرینات آماده‌سازی، از حضور در این مسابقات سرباز زدم و با توجه به سطح پایین مسابقات، از عدم حضور خود در كالیفرنیا خشنودم.

وی با اشاره به تمریناتش در اردوی تیم ملی یادآور شد: از روز گذشته اردوی تیم ملی را تا آغاز سال جدید ترك كرده‌ام ولی در آخرین روزهای پایانی سال 82 برای قهرمانی تیم سایپا در لیگ وزنه‌برداری وزنه‌ خواهم زد.

رضازاده با اظهار رضایت از میزان آمادگی‌اش تصریح كرد: حدود 2 ماه بود كه در اردوی تیم ملی و زیر نظر مربیان این تیم تمرین كرده‌ام و اكنون در وضعیت مطلوبی از آمادگی به سر می‌برم. البته در این مدت كه مسابقه‌ای پیش رو نداشتیم، حضور در لیگ باعث شده بود تا روحیه‌ی مسابقه در من حفظ شود.

قهرمان المپیك سیدنی با بیان اینكه از سال آینده تمرینات را به صورت جدی ادامه خواهم داد، ‌خاطر نشان كرد: با شروع دوره‌ی جدید اردو از سال 83، تمرینات فشرده‌تری را پیش رو خواهم داشت و با توجه به اینكه در مسابقات قهرمانی آسیا شركت نمی‌كنم، امیدوارم با حضور در مسابقات بزرگ، بتوانم وضعیت بسیار خوبی را تا پیش از آتن كسب كنم.