تبیان، دستیار زندگی
دیشب خانواده كاظمیان شب تلخ وغم انگیزی را پشت سرگذاشت شبی كه به اندازه هزار شب طول كشید تا صبح شود.البته درخانه كاظمیان هیچ كس منتظر صبح نبود چرا كه آفتاب زندگی آنها زندگی آنها در استخر خانه شان برای همیشه غروب كرده بود. د...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برادر كاظمیان مرد

دیشب خانواده كاظمیان شب تلخ وغم انگیزی را پشت سرگذاشت شبی كه به اندازه هزار شب طول كشید تا صبح شود.البته درخانه كاظمیان هیچ كس منتظر صبح نبود چرا كه آفتاب زندگی آنها زندگی آنها در استخر خانه شان برای همیشه غروب كرده بود. دیروز عصر مهدی برادر 20 ساله جواد كاظمیان در استخرخانه شان در منطقه نیاوران بنا به دلایل نامعلومی غرق شد و به رغم تلاش 45 دقیقه ای ماموران اورژانس تهران برای باز گرداندن علائم حیات، در گذشت.

ماجرا از این قرار بود كه برادر جواد كاظمیان ساعت 30/19 دیشب با جواد تماس می گیرد و به او می گوید قصد دارد بعد از شنا در استخر به آرایشگاه برود. او از جواد نشانی آرایشگاه را می گیرد و بعد هم به او می گوید می خواهد ساعتی دراستخر شنا كند. ساعاتی بعد در حالی كه جواد فكر می كرد برادرش در آرایشگاه به سر می برد خبر مرگ مهدی را از پشت تلفن می شنود جواد سراسیمه به خانه می رسد و صحنه ای را می بیند كه باور ندارد.

به گزارش از محل این فاجعه درد ناك، جواد كاظمیان تا نزدیكی های صبح درحالت شوك بود. بقیه اعضای خانواده او هم حال و روز خوبی نداشتند پدرش هر چند دقیقه یك بار از حال می رفت. در خانه جواد كاظمیان محمد مایلی كهن، سردار محمدی و حمید بابازاده به همراه چند نفر از مسئولان تیم ملی المپیك وهمچنین كریم باقری ، محمد نصرتی وایمان مبعلی هم حضور داشتند و آنها هم مثل خانواده كاظمیان این فاجعه را باور نمی كردند. جواد كاظمیان گفت: مردم پدربزرگ 70 ساله شان می میرد، زانوی غم بغل می گیرند حالا من چطور با غم از دست دادن برادرم كنار بیایم،

نمی توانم باور كنم، مهدی تازه 20 ساله بود و مثل همه جوان ها هزار آرزو داشت. محمد مایلی كهن هم در تلاش بود جواد را دلداری دهد، حاجی به جواد قوت قلب می داد و از او می خواست در پذیرش این غم صبور باشد دیشب در خانه جواد كاظمیان همه بهت زده و پریشان بودند و نمی توانستند باور كنند مهدی نازنین دیگر از خواب ابدی بیدار نمی شود. تا حوالی صبح پیكر بی جان مهدی كنار استخر بود تا ماموران پزشك قانونی برای كالبد شكافی و یافتن علت فوت دست به كار شوند. در اولین ساعات نیمه ساعت اقوام جواد كاظمیان هم كه این خبر ناگواررا شنیده بودند خود را به خانه جواد رساندند تا همدرد آنها باشند.

* بخش ورزشی تبیان ، این حادثه ناگوار را به جواد كاظمیان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض می نماید .