تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست با تعویق یک هفته ای آغاز نیم فصل دوم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کریمی، تمرین و فشار قبر

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست با تعویق یک هفته ای آغاز نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر تیم ها را در کسب هماهنگی بیشتر یاری رسانند.

به نقل از مهر، فیروز کریمی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تهران با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: به دنبال بارش برف سنگین در تهران تصمیم داشتیم تمرینات مان را در شهرهای جنوبی کشور ادامه دهیم اما به دلیل ادامه بارندگی و لغو پرواز ها در تهران ماندیم و در هوای برفی کار آماده سازی را دنبال کردیم.

وی با اشاره به اینکه از فردا تمرینات تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه مرغوبکار دنبال خواهد شد، افزود: طی 10 روز اخیر تمرینات خوبی را پشت گذاشتیم. با اینکه زمین تمرین مناسبی در اختیارمان نبود اما سعی کردیم روی تقویت قوای جسمانی بازیکنان تکیه کنیم که از این بابت به نتایج خوبی دست یافتیم.

کریمی در ادامه از فدراسیون فوتبال خواست تا با تعویق یک هفته ای زمان برگزاری دیدارهای آغازین نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر تیم ها را در جهت تقویت و هماهنگی بیشتر یاری کنند. وی با اشاره به این موضوع افزود: به نمایندگی از مربیان باشگاه های لیگ برتری از آقای کفاشیان تقاضا دارم، دیدارهای هفته هجدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر را یک هفته به تعویق بیاندازند تا تیم ها طی هفته پیش رو روی چمن تمرین کنند و با آمادگی بیشتر خود را مهیای بازی های نیم فصل دوم سازند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص رویارویی با امیر قلعه نویی در نشست مربیان لیگ برتری با مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: امیر از دوستان نزدیک من است و برای او احترام زیادی قائلم. از دید من استقلال متعلق به همه مربیانی است که پیش از این برای استقلال زحمت کشیده اند. امروز من به عنوان امانتدار حاصل زحمات آنها را مدتی در اختیار خواهم داشت و پس از این مدت حتما این امانت را به خوبی تحویل قدیمی ها و پیشکسوتان باشگاه استقلال خواهم داد.

در حالیکه از قول کریمی عنوان شده بود از کناره گیری عبدالرحمان شاه حسینی از ریاست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خوشحال است، وی با رد این شایعات، افزود: من از آقای کفاشیان می خواهم زمینه ادامه همکاری شاه حسینی با فدراسیون فوتبال را فراهم آورد و او را در سمت ریاست کمیته انضباطی ابقا کند. با اینکه طی دو سال اخیر بیش از همه جرایم کمیته انضباطی متوجه من بوده است اما اعتقاد دارم شاه حسینی فردی کاربلد است که می تواند به فوتبال ایران خدمت کند. او امور محوله به کمیته انضباطی را به صورت دقیق انجام می دهد و کسی نمی تواند مانع کارهایش شود.

کریمی با ابراز رضایت از روند آماده سازی تیم طی دو روز گذشته، گفت: بازیکنان دیروز بیش از 2 ساعت و نیم تمرین کردند، فشار تمرین به حدی بود که آنها انگار فشار قبر را تحمل می کردند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص دلایل غیبت فرهاد مجیدی در تمرینات روزهای اخیر استقلال گفت: به مجیدی اجازه دادم تا در تمرینات شرکت نکند اما در بازگشت به تمرین باید روی برف بدود تا او هم فشار قبر را همچون دیگر بازیکنان تحمل کند.