تبیان، دستیار زندگی
بع خبری باشگاه منچستریونایتد فاش كردند كه روز گذشته طی یك عمل جراحی، یك دستگاه تنظیم كننده ضربان قلب در بدن سر آلكس فرگوسن جاسازی شده است. این اسكاتلندی 62 ساله كه روز پس از عمل به كار خود بازگشته است گفت: به هواداران اطمینان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فرگوسن مكانیكی شد

منابع خبری باشگاه منچستریونایتد فاش كردند كه روز گذشته طی یك عمل جراحی، یك دستگاه تنظیم كننده ضربان قلب در بدن سر آلكس فرگوسن جاسازی شده است.

این اسكاتلندی 62 ساله كه روز پس از عمل به كار خود بازگشته است گفت: به هواداران اطمینان می دهم كه حال عمومی ام خوب است و مشكلی ندارم. انجام این عمل جراحی به اختیار خود من بود و شخصاً ترجیح دادم این دستگاه در بدنم كار گذاشته شود و باشگاه نیز در جریان آن قرار گرفته بود.

ریوالدو تغییر شغل داد

ستاره سابق میلان، مدیر برنامه كاكا

ستاره سابق بارسلونا و میلان كه دیگر هیچ امیدی به حضور در تیم ملی برزیل ندارد، قصد دارد حرفه جدیدی را اختیار كند.

ریوالدو پس از فسخ قراردادش با باشگاه كروزیرو برزیل و در حالی كه مشغول مذاكره با باشگاه ریورپلاته برای پیوستن به این تیم آرژانتینی است، خبر می دهد كه به عنوان مدیر برنامه جدید ریكاردو كاكا جانشین واگنر ریبرو خواهد شد.

به نوشته مطبوعات برزیل، ریوالدو علاوه بر مشاوره كاكا، برنامه های یك برزیلی دیگر به نام سزار سامپائو را نیز هماهنگ خواهد كرد. مدیر برنامه جدید كاكا كه به واسطه حضور او مجبور به ترك میلان شد، از این پس به جای واگنر ریبرو به مدیران میلانی بر سر آینده وی در این تیم مذاكره خواهد كرد.

بارسلونا پیشنهاد بزرگی به اوون می دهد

خووان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا بار دیگر برای جذب مایكل اوون مهاجم اول تیم لیورپول دست به كار شده است.

به نوشته روزنامه دیلی استار، لاپورتا برای جذب اوون كه در فصل جاری نتوانسته است خوب گلزنی كند، مبلغ قابل توجهی را كنار گذاشته است.

از سوی دیگر خبر می رسد كه مسوولان لیورپول از وكیل اوون خواسته اند كه در ماه جاری نظر نهایی خود را برای تمدید قرارداد موكلش اعلام كند، زیرا این بار كاملاً احساس خطر كرده اند.

قرارداد مایكل اوون در تابستان سال جاری میلادی به پایان خواهد رسید و او هنوز برای تمدید قراردادش تمایلی از خود نشان نداده است.

بایرن مونیخ به رئال پیشنهاد بازی دوستانه داد

تنها سه روز پس از شكست یك بر صفر بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید و در پی حادثه تروریستی رخ داده در مادرید اسپانیا، مسوولین این باشگاه آلمانی جهت كمك به بازماندگان این فاجعه به همتایان خود در رئال پیشنهاد یك بازی دوستانه و خیریه ارایه كردند.

گارل هاینتس رومنیگه، مدیرعامل باشگاه بایرن مونیخ درباره سنگین ترین حادثه تروریستی تاریخ در اسپانیا كه 199 كشته و بیش از 1400 مجروح بر جای گذاشته است، گفت: تا وقتی كه به مونیخ باز نگشته بودیم. به عمق فاجعه پی نبرده بودیم. ما آماده ایم با برگزاری یك دیدار دوستانه با رئال مادرید به بازماندگان و اقوام و نزدیكان قربانیان این فاجعه دلخراش كمك كنیم.