تبیان، دستیار زندگی
یونایتد متاثرم كرد دیوید بكهام ستاره انگلیسی رئال مادرید روز گذشته در مصاحبه با مطبوعات از حذف منچستریونایتد در لیگ قهرمانان ابراز تاسف كرد. وی گفت: ابراز تاسف من دو جنبه دارد. یكی به خاطر هوادارانم از باشگاه سابق كه مساله شخ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بكهام: حذف منچستریونایتد متاثرم كرد

دیوید بكهام ستاره انگلیسی رئال مادرید روز گذشته در مصاحبه با مطبوعات از حذف منچستریونایتد در لیگ قهرمانان ابراز تاسف كرد.

وی گفت: ابراز تاسف من دو جنبه دارد. یكی به خاطر هوادارانم از باشگاه سابق كه مساله شخصی و پیش پا افتاده است و دیگری اینكه شانس بازی در مقابل آنها با پیراهن رئال مادرید را به خاطر برخی تسویه حساب ها از دست دادم.

بكهام در پایان گفت: در مجموع با نتیجه دو بر یك مقابل بایرن مونیخ به پیروزی رسیدیم و من اعتقاد دارم كه مستحق پیروزی نیز بوده ایم. اما فكر می كنم كه پورتو در حد و اندازه ای نبود كه بتواند منچستر را حذف كند.

كوییروز: رئال مارید ثابت كرد كه می تواند دفاع كند

تك گل زیدان در دقیقه 32 برای رئال مادرید در شرایطی بایرن مونیخ مدعی را در برنابئو كنار زد كه رئال منطقی ترین فوتبال دنیا را به نمایش گذارد.

به احتمال فراوان سیاست جالب هتیسفلد ینی دفاع تا دقیقه 50، حمله تا دقیقه 70، گلزنی و دوباره دفاع تا دقیقه 90 به گوش كوئیروز هم رسیده بود.

و در ضمن او می دانست كه مردان بایرن چیزی برای از دست دادن نداشتند.

سیستم 1-3-2-4 كارلوس كوئیروز طوری این دیدار را به سود رئال خاتمه داد كه كارشناسان معتبر دنیا در دفاعی بازی كردن یا هجومی كار كردن مردان كارلوس كوئیروز شك داشتند! و در واقع رئال طوری كار كرد كه گل نخورد و گل زدن در اولویت دوم آنها قرارداشت. آنها هرگز به بایرن مونیخ اجازه ندادند كه با خیالی آسوده با نقشه و برنامه وارد 18 قدم شوند. حمله آمیخته با دفاع خلاصه تفكر ناب كوئیروز در دیدار شب گذشته بود.

فرانس بكن باوئر كه 3.5 ساعت قبل از این دیدار درباره بازی مقابل رئال مردان مادرید را به عروسك های گران تشبیه كرده بود، پس از شكست بایرن گفت: به طور خلاصه باید بگویم كه مادرید به حق خود رسید و بدشانسی های ما در مونیخ در برنابئو كار دستمان دادند.

كارلوس كوئیروز مربی رئال مادرید نیز پس از این دیدار گفت: ما ثابت كردیم كه می توانیم دفاع كنیم و من از دفاع بی نظیر رائول براوو و میشل سالگادو و هماهنگی های آنها با بكهام، فیگو و گوتی بسیار متشكرم. بایرن مونیخ هرگز نتوانست برای چند دقیقه پشت سر هم از فشار سنگین تیمی ما نجات پیدا كند.

دفاع ما با بقیه شب ها تفاوت زیادی داشت و هرگز به مردان آلمانی اجازه ندادیم كه به راحتی وارد زمین رئال بشوند. رئال رنگ هجوم دارد و من با اطمینان از این عادت خوب، بیشتر به تقویت دفاع تیم پرداختم.

مسابقه دوستانه ایتالیا برابر اسپانیا

فدراسیون فوتبال ایتالیا تاریخ آخرین دیدار دوستانه آتزوری ها را قبل از رقابتهای جام ملت های اروپا در كشور پرتغال اعلام كرد.

به نقل از آنسا، تیم ملی ایتالیا در تاریخ 28 آوریل در آخرین مسابقه تداركاتی خود به مصاف اسپانیا خواهد رفت. این مسابقه در استادیوم لوئیجی فراریز شهر جنوا انجام خواهد شد.

آخرین بازی كه جووانی تراپاتونی آتزوری ها را در جنوا برای یك مسابقه دوستانه به صف كرد، 12 فوریه سال 2003 و پیروزی یك بر صفر مقابل پرتغال بود.

به گفته تراپاتونی ایتالیا بعد از بازی با اسپانیا خود را آماده حضور در یورو 2004 خواهد كرد.

تراپاتونی: توتی فقط شبیه پله است

جووانی تراپاتونی تردید ندارد كه خصوصیات فردی فرانچسكو توتی درست شبیه پله ستاره برزیلی است نه ماردونا.

وی در این مورد گفت: او از نظر سبك بازی به مرد سیاه برزیلی شباهت دارد و یقین دارم وی یكی از بهترین بازیكنان جهان می شود و ایمان دارم ستاره جام ملت های اروپا در پرتغال فقط او خواهد بود.

تراپ با اشاره به بازیهای آینده ایتالیا در یورو 2004 گفت: برای ما اهمیت زیادی دارد كه در این رقابتها به موفقیت بزرگی برسیم. من بهترین ها را برای حضور در این تورنمنت انتخاب خواهم كرد، بازیكنانی با انگیزه بالا برای پیروزی همانند توتی. ایتالیا اگر یازده ستاره مثل او داشته باشد، قهرمان جام ملت ها خواهد شد.

اطلاعیه رسمی باشگاه بارسلونا؛

اظهارهمدردی با رئال واتلتیكو و برافراشتن پرچمهای سیاه در نوكمپ

بارسلونا در سایت رسمی این باشگاه تاسف عمیق خود را از بابت حوادث تروریستی روز گذشته مادرید ابرازداشت.

به گزارش ایسنا، در سایت رسمی بارسلونا آمده است: باشگاه با خانواده پادشاهی اسپانیا، دولت مركزی، شهردار شهر مادرید و دو باشگاه مادریدی، رئال و اتلتیكو مادرید همدردی می‌كند و پرچمهای سیاه را برفراز نوكمپ برافراشته خواهد كرد. ما در عزاداری مردم اسپانیا شركت خواهیم كرد.