تبیان، دستیار زندگی
م، انتشار حكم كار را خراب كرد مسابقات جهانی نیویورك عملكرد ما را زیر سوال برد رییس فدراسیون كشتی با اشاره به اینكه وضعیت حكم غلامرضا محمدی طی هفته آینده مشخص می‌شود، گفت: یك بخشی از كار محمدی كه به من ارتباط دارد از حقم می‌گ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طالقانی

:

از حقم می‌گذرم، انتشار حكم كار را خراب كرد

مسابقات جهانی نیویورك عملكرد ما را زیر سوال برد

رییس فدراسیون كشتی با اشاره به اینكه وضعیت حكم غلامرضا محمدی طی هفته آینده مشخص می‌شود، گفت: یك بخشی از كار محمدی كه به من ارتباط دارد از حقم می‌گذارم، اما در بخش دیگر كمیته قضایی باید پاسخگو باشد.

محمدرضا طالقانی اظهارداشت: من نمی‌دانم حكم ابلاغ شده به چه طریقی منتشر شده و به هیات كشتی تهران ابلاغ شده است چراكه من نامه را تایید نكرده بودم. روابط عمومی نیز حكم را در اختیار به هیچ رسانه‌ای نگذاشته بود تا حكم نهایی صادر شود، ضمن اینكه از كمیته قضایی و اعضای هیاتهای كشتی درخواست كرده بودم تا به نوعی این مساله را حل و فصل كنیم تا پس از آن نتیجه نهایی را اعلام كنیم، اما متاسفانه انتشار این خبر كار را خراب كرد.

وی افزود: من كه با كسی جنگ و دعوا ندارم. اگر سوء تفاهمی نیز بین من و غلامرضا محمدی بوجود آمد، به خاطر این بود كه وی حقی را در كشتی برای خود قائل بود و دوست داشت كشتی بگیرد، اما چون معتقدم كار كشتی باید قانونمند باشد، با درخواستش مخالفت كردم و همین مساله موجب شد درگیری لفظی بین من و محمدی صورت بگیرد، البته من همانطور كه قبلا نیز گفتم، شكایتی از وی نكردم و در حال حاضر نیز به دنبال آن هستم تا این مساله را به طریقی حل كنم.

طالقانی خاطرنشان ساخت: من دوست دارم، قضیه غلامرضا محمدی به صورت مسالمت‌آمیزی حل شود، اما چون در این ارتباط شواهد دیگری نیز وجود دارد، امیدوارم پس از نشست مشتركی كه طی هفته آینده برگزار خواهم كرد، این قضیه به خوبی و خوشی حل و فصل شود.

وی در رابطه با نشستی كه با مهندس تركان در خصوص كمك وزارت نفت به فدراسیون كشتی داشت، گفت: قرار بود تا اواخر اسفندماه مبالغ هنگفتی از طریق وزارت نفت در اختیار فدراسیون كشتی گذاشته شود كه خوشبختانه این مساله را از طریق دیگری در حال رفع آن هستیم، به طوری كه فكر می‌كنم این هفته از لحاظ بودجه، بهترین هفته برای فدراسیون كشتی باشد. زیرا هفته گذشته به خاطر اینكه 4 اعزام در پیش داشتیم، بدترین هفته برای فدراسیون بود، اما طی مذاكراتی كه اواخر هفته با مهندس مهرعلیزاده داشتم، تا پایان سال تمام مشكلات مالی فدراسیون برطرف خواهد شد.

رییس فدراسیون كشتی با بیان اینكه محبت سازمان تربیت بدنی طی هفته آینده شامل حال فدراسیون خواهد شد، افزود: امیدوارم با بودجه‌ای كه سازمان تربیت بدنی در اختیار فدراسیون می‌گذارد، بر تمام مشكلات فائق آییم.

طالقانی مهمترین رویداد فدراسیون كشتی در سال جاری را كسب مقام قهرمانی آسیا در رده نوجوانان و بزرگسالان در رشته‌های آزاد و فرنگی دانست و تصریح كرد: هرچند عملكرد امسال به نسبت سالهای گذشته راضی‌كننده بود اما مسابقات جهانی نیویورك مهمترین حادثه تلخی بود كه تمام عملكرد ما را زیر سئوال برد.

وی در پایان با تاكید بر اینكه در سال آینده بیشترین حمایت خود را معطوف استانها خواهیم كرد، اظهارداشت: هرچند امسال بودجه هیاتها به نسبت سالهای گذشته رشد خوبی داشت، اما راضی‌كننده نیست و از این بابت از هیات‌ها خجالت می‌كشم كه نتوانستم خواسته‌های آنها را به نحو احسن برآورده كنم، اما برای جبران این مساله در سال آینده در تمام استانها به ترتیب میزبان برگزاری 4 مسابقه بین‌المللی خواهیم بود و بیشترین حمایت را از استانها انجام خواهیم داد.