تبیان، دستیار زندگی
زین‌الدین زیدان اسطوره فوتبال فرانسه به مجله ورزشی اكیپ گفت كه به بازگشت به میادین فوتبال می‌اندیشد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زیدان به فوتبال باز می گردد!

زین‌الدین زیدان اسطوره فوتبال فرانسه و تیم های یوونتوس ایتالیا و رئال مادرید اسپانیا به مجله ورزشی اكیپ گفت كه به بازگشت به میادین فوتبال می‌اندیشد.

به نقل از ایرانا، سایت خبری تیكر از پاریس گزارش داد: زیدان در این مصاحبه همچنین خاطرنشان كرد، حادثه فینال جام جهانی 2006 را برای همیشه فراموش كرده است.

از این میان آنچه بیش از همه توجهات را به خود جلب كرده ، خداحافظی جنجالی زیدان از فوتبال بعد از فینال جام جهانی 2006 و برنامه‌های او برای آینده است.

زیدان در مورد ضربه سری كه به سینه ماركو ماتراتزی مدافع تیم ملی ایتالیا زد و از مسابقه فینال اخراج شد، گفت: می‌خواستم جور دیگری از فوتبال خداحافظی كنم. اكنون دیگر همه چیز تمام شده است. خوب است كه در مورد آن صحبت كنیم تا این بحث برای همیشه بسته شود. اما من تا پایان زندگی آن را به همراه خواهم داشت.

وی با اشاره به اشتیاقی كه برای بازگشت احتمالی به فوتبال دارد، اظهار داشت: كنار گذاشتن فوتبال برای استراحت در ابتدا بسیار لذت بخش است اما بعد از مدتی احساس می‌كنی چیزی را از دست داده‌ای. اینقدر كه دوست دارم به فوتبال بازگردم اما در حال حاضر نمی‌توانم بگویم چگونه.

زیدان پس از خداحافظی از فوتبال خود را بیشتر مشغول فعالیت‌های خیریه كرده و به همراه برادران و دوستانش می‌خواهد در زادگاهش روی فوتبال سرمایه‌گذاری كند.

زیدان 35 ساله یكی از بهترین بازیكنان در تاریخ فوتبال و یكی از چهار بازیكنی است كه ‪   ‪ 100مسابقه ملی برای فرانسه انجام داده است. وی همچنین چهارمین بازیكنی است كه در دو فینال جام جهانی گل زده است.