تبیان، دستیار زندگی
در راستای تکریم کاربران تبیان و ارج نهادن به فعالیت فعالان سایت تبیان با بررسی فعالیت اعضا در بخشهای انجمن تخصصی، ثبت مطالب روزانه و وبلاگ چندین عنوان از "ترین" ها به شرح زیر انتخاب شده ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعلام کاربر نمونه و "ترین" های سایت تبیان

کاربر نمونه سایت تبیان

در راستای تکریم کاربران تبیان و ارج نهادن به فعالیت فعالان سایت تبیان با بررسی فعالیت اعضا در بخشهای انجمن تخصصی، ثبت مطالب روزانه و وبلاگ چندین عنوان از "ترین" ها به شرح زیر انتخاب شده و از ایشان طی مراسمی در اختتامیه جشنواره اینترنتی کارآفرینی که به همت انجمنهای تخصصی موسسه تبیان برگزار شده بود با تقدیم هدایایی به همراه لوح یادبود تقدیر به عمل آمد.

ملاکهای سنجش:

• کیفیت مطالب(که توسط کارشناسان بخشها مورد بررسی قرار گرفته)

• میزان فعالیت(انجمن،ثبت مطالب،وبلاگ و ...)

• شرکت در فعالیت های حقیقی

• شرکت در مباحث انتقادات،پیشنهادات و برنامه ریزی ها

• سابقه ی فعالیت

• میزان شرکت در مباحث انجمنها و نظرات به مطالب سایر کاربران و تعداد اخطارها

• میزان استقبال سایر کاربران از مطالب کاربر

• نظر دادن به مطالب سایت

• ادبیات مطالب

• نوع مطالب تایید نشده

با توجه به معیارهای نام برده شده درفوق افراد زیر در عناوین ذکر شده در ذیل برگزیده شدند:

مدیر برگزیده انجمنهای تخصصی تبیان: جناب آقای مهدی داراب، مدیر محترم انجمن دانش و فن آوری با نام مستعار researcher

جانشین مدیریت برگزیده انجمنهای تخصصی تبیان: سرکار خانم فرشته سادات سجادی، جانشین محترم انجمن دانش و فن آوری با نام مستعار ملک الشعرا

کاربر نمونه: جناب آقای مهدی سلحشور مغانلو با نام مستعار MCLAREN

قدیمی ترین کاربر: سرکار خانم زینب ابوالحسنی خوانساری با نام مستعار دریای بشارت

محبوبترین کاربر: جناب آقای رضا ساعی شاهی با نام مستعار حامد...

خلاقترین کاربر: جناب آقای محسن خسرو جردی با نام مستعار محسن خسرو

در ادامه نظرات مسئولین بخشهای مختلف کاربری در مورد فعالیت این عزیزان ارائه می شود.

جناب آقای مهدی داراب از قدیمی ترین کاربران سایت تبیان هستند که در مدت فعالیت خود در واحد انجمنهای تخصصی تبیان حضور بسیار مثبت و فعالی را از خود نشان داده اند. مطالب ارائه شده توسط ایشان در زمره‌ی بهترین و مفید ترین بوده و به معنای واقعی از محیط فروم بهترین استفاده را نموده اند. بحثهای ایجاد شده توسط ایشان از منحصر به فرد ترین بحثهایی است که حالت تعاملی و آموزشی داشته و حتی می‌توان آنها را به کلاسهای مجازی تشبیه کرد.

مدیریت ایشان یکی از مستمرترین و مفیدترین مدیریت انجمنها بوده و امیدواریم هر چه بهتر ادامه داشته باشید. حدود 674 مطلب در سال 86 توسط ایشان به ثبت رسیده است.

سرکار خانم فرشته سادات سجادی در سمت جانشین مدیر انجمن دانش و فن آوری به بهترین نوع عمل کرده و با پرداختن جدی به مباحث تخصصی حضوری موثر در فعال شدن این انجمن داشته اند. فعالیتها و پیگیری های ایشان منجر به ایجاد ویژه نامه ای الکترونیکی از مطالب وارد شده در تالار انجمن دانش و فن آوری بود که در نمایشگاه قرآن سال 86 به بازدید کنندگان ارائه شده و مورد استقبال قرار گرفت. انرژی مثال زدنی سرکار خانم سجادی در فعالیتهای گروهی و پژوهشی اعم از حقیقی و مجازی همواره مانند نیرویی محرک عمل کرده و امیدواریم که این حضور مستدام باشد. تعداد 231 مطلب درسال 86 توسط ایشان به ثبت رسیده است.

جناب آقای مهدی سلحشور مغانلو از جمله کاربران فعال سایت هستند که به معنای واقعی خواستار پیشرفت واحد انجمنها بوده و نظرات بسیار سازنده ی ایشان در مباحث مربوط به برنامه ریزی های این واحد مشهود است. مطالب وارد شده توسط ایشان مورد توجه دوستان بوده و باعث گردیده است که کاربران انجمنها و حتی مسئولین بخش انجمنها از دیدن نام مستعار MCLAREN انرژی دو چندان برای فعالیت بگیرند. حضور منظم و موثر در برنامه های حقیقی نظیر نمایشگاه قرآن و نیز جلسات برگزار شده در موسسه که پیرامون مسائل مختلف واحد انجمنها برگزار می‌گردد نشان از توجه ایشان به مسائل این بخش دارد. حدود 1074 مطلب در سال 86  توسط ایشان به ثبت رسیده است.

جناب آقای محسن خسرو جردی از کاربرانی هستندکه مدتی در سمت مدیریت انجمن فیلم وسینما در خدمتشان بوده ایم. نتیجه‌ی علاقه و استعداد ایشان به سینما حضور موثر در این انجمن و سعی در استفاده ی بهینه از امکانات موسسه در پیشبرد اهداف این انجمن بود. به گونه ای که با استفاده از خلاقیت خود از فضایی که موسسه تبیان در اختیار انجمنها قرار داده استفاده کرده و جلسات پخش فیلم و نقد و بررسی را برگزار کردند. امید است که سایر کاربران نیز از امکانات موجود در جهت نیل به اهداف مقدس فرهنگی نهایت بهره را ببرند.

جناب آقای رضا ساعی شاهی با اسم مستعار حامد… متولد 1337 در شهر یزد در تاریخ 16/9/1383 عضو سایت تبیان شده اند و تاکنون 8566 مطلب در بخش مطالب روزانه اعضا ثبت کرده اند و در حال حاضر نیز به طور فعال در این بخش حضور دارند. مطالب ایشان به دلیل مفید و متنوع بودن با استقبال کاربران تبیان واقع شده است به طوریکه ایشان تاکنون 7958 نظر از طرف کاربران دریافت کرده اند . به همین دلیل ایشان به عنوان محبوب ترین عضو تبیان در بین اعضا شناخته شده اند .

سرکار خانم زینب ابوالحسنی خوانساری با اسم مستعار دریای بشارت متولد 1362 در شهر تهران در تاریخ 5/10/81 عضو سایت تبیان شده اند و اولین مطلب شان را در خرداد سال 83 در بخش مطالب روزانه اعضا ثبت کرده اند . ایشان تا کنون 396 مطلب در این بخش ثبت کرده اند و همچنان به فعالیت شان در این بخش ادامه می دهند. به همین دلیل ایشان به عنوان قدیمی ترین عضو تبیان شناخته شده اند.

امید است که با حضور کاربران ساعی و پویای تبیان شاهد پیشرفتی روز افزون باشیم و با هم به سوی اهداف مقدس فرهنگی در جهت تعالی میهن عزیزمان گام برداریم.