تبیان، دستیار زندگی
خودش را بالا كشید دوباره آبی پوشان استقلال تهران  صدرنشینی لیگ برتر 82 را تجربه كردند. به گزارش  تبیان: در پایان شب اول این رقابت ها و پس از تساوی دو تیم پاس تهران و ابومسلم مشهد، آبی پوشان استقلال از توقف رقیب خو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در آغاز هفته بیست و دوم؛

استقلال، خودش را بالا كشید

دوباره آبی پوشان استقلال تهران  صدرنشینی لیگ برتر 82 را تجربه كردند.

به گزارش  تبیان: در پایان شب اول این رقابت ها و پس از تساوی دو تیم پاس تهران و ابومسلم مشهد، آبی پوشان استقلال از توقف رقیب خود بیشترین بهره را بردند و به صدر جدول رقابت ها گام نهادند.

استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان فجر سپاسی شیراز بود كه با كسب سه امتیاز این بازی در صدر جدول قرار گرفت.

در دقیقه اول این بازی فجری ها روی جایگیری مناسب و ضربه دقیق سیاوش اكبرپور با یك گل از حریف خود پیشی گرفتند.

در دقیقه 15 استقلال ناباورانه گل دوم را هم پذیرفت. سانتر ارسالی از جناح راست با ضربه سر تماشایی علیزاده به گل دوم تیم میزبان تبدیل شد. آبی پوشان حملات همه جانبه خود را به روی دروازه حریف آغاز كردند. بالاخره در دقیقه 43 داوود سید عباسی گل اول استقلال را وارد دروازه حریف شیرازی كرد. در آغاز نیمه دوم حملات استقلال ادامه پیدا كرد و در دقیقه 48 یدالله اكبری كار را به تساوی كشاند.

بازی بعد از گل تساوی استقلال روند آرام تری پیدا كرد تا آنكه در دقیقه 78 باز هم آبی پوشان دروازه حریف شیرازی را باز كردند.

فراز فاطمی با یك ضربه دقیق از داخل محوطه جریمه گل برتری تیمش را به ثمر رساند تا استقلال با كسب 44 امتیاز در صدر جدول ها قرار بگیرد.

پاس و ابومسلم به تساوی رضایت دادند

در اولین دیدار از چارچوب رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاههای كشور دو تیم پاس تهران و ابومسلم مشهد به تساوی یك بریك رضایت دادند.

به گزارش ( ایپنا) این دیدار بعد ازظهر روز دوشنبه در زمین اختصاصی تیم پاس تهران انجام شد.

تیم میزبان در این بازی با تركیب رودباریان، رهبری فرد، هدایتی، هاشمی نسب، نصرتی، نكونام، ربیع خواه، رحمتی، آقایی، اسماعیلی و عزیزی به میدان آمد در حالی كه در تركیب ابومسلم ثابتی، كوشكی، پورمند، فرسیات، بادامكی، تاتار، میكاییلی، جباری، حیدری، رزاقی راد و باقری بازی می كردند.

نیمه اول بازی دو تیم با تساوی بدون گل پایان یافت در حالی كه تیم میزبان حملات بیشتری به روی دروازه حریف داشت اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نكرد.

نیمه دوم بازی هم با حملات نه چندان خطرناك دو تیم به روی دروازه ها در جریان بود. در دقیقه 54 رحیمی مقدم نقطه پنالتی را نشان داد و ایمان رزاقی راد توپ را به تور دروازه رساند.

حملات تیم پاس به روی دروازه مشهدی ها شدت بیشتری گرفت. موقعیت های زیادی به هدر رفت تا آنكه بالاخره در دقیقه 83 توپ ارسالی از جناح چپ به خداداد عزیزی رسید و این بازیكن با یك پاس مناسب توپ را در اختیار نكونام گذاشت تا هافبك شماره 6 پاس نهمین گل خودش را در این فصل به ثمر برساند.

در ادامه بازی پاسی ها به دنبال به ثمر رساندن گل برتری بودند اما موقعیت های این تیم باز هم به هدر رفت. در دقیقه 93 این بازی و در یك صحنه كاملاً مشكوك به پنالتی هم داور مسابقه رای به ادامه بازی داد در حالی كه همه بازیكنان پاس به خطای مسلم دروازه بان ابومسلم اعتقاد داشتند.