تبیان، دستیار زندگی
پانزده فیلم مستند، مستند داستانی و تجربی با مضمون عاشورایی در بخش رقابتی همایش «تصویر عاشورا» به رقابت می‌پردازند ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعلام اسامی 15 فیلم «تصویر عاشورا»

عاشورا

خبرگزاری فارس: پانزده فیلم مستند، مستند داستانی و تجربی با مضمون عاشورایی در بخش رقابتی همایش «تصویر عاشورا» به رقابت می‌پردازند.

به گزارش تبیان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سینمای ایران، پانزده فیلم مستند، مستند داستانی و تجربی با مضمون عاشورایی در بخش رقابتی همایش "تصویر عاشورا" كه توسط مركز سینمای مستند و تجربی معاونت سینمایی برگزار می‌شود، به نمایش در می‌آید.

بنابراین گزارش، فیلم‌های "پولكه، یك آیین مذهبی" از مجید صباغ بهروز، "پیچاق" از بابك كلانتری، "تعزیه جعفر" از ایرج اسماعیل پور، "خاطره ازلی" از مهدی اسدی، "ذوالجناح ، روز پنجاه هزار سال" از محمدرضا وطن دوست، "روزدهم" از حمید سهیلی مظفر، "زنجیر" از مجیدرضا دهقانی و "سفر آواز و ارغوان" ساخته علیرضا قاسم خان از آثار نمایشی بخش رقابتی همایش تصویر عاشورا هستند.

بنابراین گزارش "غافله عشق" از حسین ناظریان، "كاروان" از محسن امیر یوسفی، "مخالف خوان" از سید محمد صادق جعفری، "مش ممد" از عباس خسروجردی، "نخل روز دهم" از بابك بهداد و "نقلی از دختر آقا" ساخته مجید ایرانی قمی دیگر عناوین حاضر در این رویداد هستند.

همایش "تصویر عاشورا" به دنبال بارش سنگین برف در تهران و اعلام تعطیلی از سوی هیأت وزیران، دوم و سوم بهمن ماه در سالن سینما حقیقت مركز سینمای مستند و تجربی برگزار می‌شود.