تبیان، دستیار زندگی
مهاجم ایرانی تیم فوتبال هانزاروستوک آلمان گفت: از بین تیم های ملی آلمان و ایران، .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شاپورزاده:  ایران را انتخاب می کنم

امیر شاپورزاده مهاجم ایرانی تیم فوتبال هانزاروستوک

مهاجم ایرانی تیم فوتبال هانزاروستوک آلمان گفت: از بین تیم های ملی آلمان و ایران، مطمئنا ایران را انتخاب خواهم کرد.

به نقل از مهر، امیر شاپورزاده که پس از پیروزی تیم فوتبال هانزاروستوک برابر تیم فوتبال کشورمان در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بیان مطلب فوق افزود: خیلی دوست دارم برای تیم ملی ایران بازی کنم و مطمئن باشید در صورت پیشنهاد از تیم ملی آلمان و ایران، بازی کردن در تیم کشورم ایران را انتخاب خواهم کرد.

وی ادامه داد: نمی توانم علت دعوت نشدنم را به تیم ملی ایران متوجه شوم زیرا سال پیش در مسابقات غرب آسیا در تیم ب ایران بودم و در نهایت توانستیم عنوان قهرمانی آن مسابقات را بدست آوریم. با این شرایط ناراحتم که چرا نباید به تیم ملی دعوت شدم چون جزو بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ معتبری همچون بوندسلیگا هستم و این موضوع می تواند به ملی پوش شدنم کمک کند.

مهاجم ایرانی تیم فوتبال هانزاروستوک آلمان همچنین تاکید کرد: بازیکنان ایران در این دیدار با توجه به جوانی نفرات عملکرد خوبی داشتند و بازی تاکتیکی و تکنیکی قابل قبولی را از خود ارائه دادند. البته این بازی یک تست خوب برای دو تیم بود و بازیکنان ما با توجه به تجربه بیشتری که داشتند از موقعیت های خود به خوبی استفاده کرده و در این دیدار پیروز شدند.

شاپورزاده اضافه کرد: در 20 دقیقه نخست این دیدار به علت خستگی زیاد از مسافرت های طولانی در 3 روز گذشته نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم اما پس از آن روند بازی را در دست گرفتیم و به نتیجه دلخواه هم دست پیدا کردیم.

وی خاطرنشان کرد: از عملکرد بازیکنان ایرانی شناخت جزئی داشتم اما در فوتبال آلمان با بازیکنانی مانند اشکان دژاگه، مهدی مهدوی کیا و هاشمیان ارتباط دارم.

مهاجم ایرانی تیم فوتبال هانزاروستوک آلمان با اشاره به این موضوع که 25 سال دارد و 20 سال است که در آلمان زندگی می کند به همین دلیل نمی تواند به خوبی فارسی صحبت کند، اظهارداشت: فوتبالم را از تیم های محلی و جوانان آلمان شروع کردم و پس از 8 سال حضور در تیم دوم هانزاروستوک، توانستم در 4 سال گذشته به تیم اصلی این باشگاه راه یابم.

شاپورزاده همچنین در خصوص بازی های اندکی که در این فصل برایش تیمش انجام داده است، تصریح کرد: با توجه به جذب چند بازیکن جدید شرایطم برای حضور در ترکیب اصلی سخت شده است و برخلاف سال گذشته که جزو نفرات اصلی تیم بودم در این فصل کمتر به میدان می روم.

وی درمورد احتمال تمدید قراردادش با تیم هانزاروستوک، افزود: 6 ماه از قرادادم با این تیم باقیمانده است و چند پیشنهاد از تیم های آلمانی دارم ولی هنوز برای ماندن یا ترک این تیم تصمیم نگرفته ام.

مهاجم ایرانی تیم هانزاروستوک درپایان درمورد بستن بازوبند کاپیتانی در این دیدار گفت: پیش از آغاز مسابقه از این موضوع اطلاع نداشتم اما دقایقی پیش از حضور در این دیدار فرانک پاگلزدورف از من خواست وظیفه کاپیتانی را برعهده بگیرم.