تبیان، دستیار زندگی
382 مجموعه‌ی تلویزیونی «‌عكاس خانه» به تصویر كشیدن اتفاقات یك مغازه‌ی عكاسی در بازار چهار سوق سریال «‌عكاس‌خانه» به كارگردانی و نویسندگی حسن اهور برای پخش در ایام نوروز در نظر گرفته شده است. به گزارش خبرنگار هنری ایسنا، داستا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی و هنری 20 بهمن ماه 1382

مجموعه‌ی تلویزیونی «‌عكاس خانه»

به تصویر كشیدن اتفاقات یك مغازه‌ی عكاسی در بازار چهار سوق

سریال «‌عكاس‌خانه» به كارگردانی و نویسندگی حسن اهور برای پخش در ایام نوروز در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار هنری ایسنا، داستان های این مجموعه ی تلویزیونی كه در قالب 40 قسمت ، 35 دقیقه ای آماده می شود. در قسمتی از بازار قدیم با نام چهار سوق می گذارد. عكاس باشی و شاگرد وی شخصیت های اصلی این مجموعه تلویزیونی را تشكیل می‌دهند كه در هر قسمت ورود افراد مختلف به عكاسی محل كار آن ها و رو به رو شدن با این دو نفر حوادث مختلفی را به همراه دارد.

گفتنی است تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «عكاس خانه» چهار ماه به طول انجامیده است كه پس از پایان مراحل فنی از شبكه دوی سیما پخش خواهد شد.

افشین زارعی، افشین كتابچی، محمد ساربان، علی فروتن، محمد مسلمی، حمید گلی، فریبا تركاشوند، بازیگران این سریال را تشكیل می‌دهند.

شایان ذكر است پیش از این قسمت نخست این سریال با نام «عكاس‌خانه» مصور الچهره نوروز 82 از شبكه دوم سیما پخش شده بود.

برخی عوامل این سریال عبارتند از: تهیه‌كننده: سیدحسین مناجاتی، تصویربردار: فریدون حدادیان، صدابردار: مهدی ریشوندی، طراح گریم: اكبر صالحی، طراح صحنه و لباس: فقیه صالحی، آهنگساز: امید سیاره، تدوین: علی زمردی،‌ مجری طرح: محمد مسلمی.