تبیان، دستیار زندگی
هر وقت كه اوت لوك اكسپرس را اجرا می كنید، این برنامه بطور خودكار بررسی می كند تا ببیند آیا نامه جدیدی دارید. اگر از یك مودم برای اتصال به اینترنت استفاده می كنید، اوت ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دریافت نامه های پست الكترونیكی

هر وقت كه اوت لوك اكسپرس را اجرا می كنید، این برنامه بطور خودكار بررسی می كند تا ببیند آیا نامه جدیدی دارید. اگر از یك مودم برای اتصال به اینترنت استفاده می كنید، اوت لوك اكسپرس اتصال را برای شما فعال می كند. این برنامه هنگامی كه باز است هر 30 دقیقه یكبار بررسی می كند تا ببیند آیا نامه جدیدی وجود دارد. با كلیك كردن روی دكمه Send / Receive در نوار ابزار اصلی هر موقع كه بخواهید می توانید این برنامه را وادار كنید ببینید آیا نامه جدیدی وجود دارد.

به Inbox خود سر بزنید

دریافت نامه های پست الكترونیكی

وقتی اوت لوك اكسپرس را اجرا می كنید، این برنامه باز می شود در حالی كه صفحه خانه اوت لوك اكسپرس را نشان می دهد. این صفحه شامل مروری كلی برنامه های الكترونیكی و گروههای خبری شما است. برای مشاهده نامه های جدید، با كلیك كردن روی Inbox خود آن را باز كنید.

نامه ای را انتخاب كنید

دریافت نامه های پست الكترونیكی

تمام نامه های جدید تحویل Inbox شما می شوند. ستونها مشخص می كنند كه هر نامه از چه كسی است، موضوع نامه چیست و در چه تاریخی نام دریافت شده است. برای انتخاب یك نامه، كافی است یكبار روی آن كلیك كنید. محتوای نامه در ناحیه پیش زیر لیست نامه ها به نمایش در می آید.

یك نامه را باز كنید

دریافت نامه های پست الكترونیكی

با جفت كلیك كردن روی هر نامه ای در لیست نامه ها می توانید آن نامه را در پنجره مجزایی باز كنید. برای مشاهده نامه های دیگر در همان پنجره، از دكمه های Previous و Next استفاده كنید.

به یك نامه پاسخ بدهید

دریافت نامه های پست الكترونیكی

برای آن كه پاسخ فرستنده یك نامه را بدهید، نامه او را از لیست انتخاب كنید و روی دكمه Reply در نوار ابزار كلیك كنید. پنجره نامه جدیدی ظاهر می شود كه حاوی آدرس پست الكترونیكی، موضوع و محتوای نامه اصلی است. حالا فقط باید نامه پاسخ را تایپ كنید و روی Send كلیك كنید.

یك نامه را برای دیگران بفرستید

دریافت نامه های پست الكترونیكی

همچنین می توانید نامه ای را كه از یك نفر دریافت كرده اید را برای یك یا چند نفر دیگر بفرستید. برای این كار باید نامه را انتخاب كنید و بر روی دكمه Forward در نوار ابزار كلیك كنید. یك پنجره نامه جدید ظاهر می شود كه حاوی موضوع در نامه اصلی است. یك آدرس پست الكترونیكی وارد كنید، در صورت تمایل نامه جدیدی تایپ كنید و روی Send كلیك كنید.

یك نامه را حذف كنید

دریافت نامه های پست الكترونیكی

برای آن كه یك نامه را از Inbox خود حذف كنید، نامه را انتخاب كنید و روی دكمه Delete در نوار ابزار كلیك كنید. نامه های حذف شده درون فولدر Delete Items قرار می گیرند و شما بعدها در صورت نیاز می توانید آنها را از اینجا بدست آورید. بر روی فولدر Delete Item كلیك راست كنید و Empty Delete Item Folder را از منوی میانبر انتخاب كنید تا نامه های داخل این فولدر برای همیشه حذف شود.

* توجه *

ایجاد فولدرهای جدید

اگر دوست دارید نامه های قدیمی را نگهدارید، با ایجاد فولدرهای جدید برای نگهداری نامه ها در آنها می توانید نامه قدیمی را نگه دارید، با ایجاد فولدرهای جدید برای نگهداری نامه ها در آنها می توانید نامه ها را سازماندهی كنید. بر روی Folder Local كلیك كنید تا انتخاب شود، سپس با انتخابFile > New Folder از نوار منو فولدر جدیدی ایجاد و آن را نامگذاری كنید. سپس از ایجاد فولدر،می توا نید براحتی نامه ها را Inbox خود به فولدر جدید دراگ كنید تا نامه ها به محلهای ذخیره سازی معنی داری منتقل شوند.