تبیان، دستیار زندگی
برای آن كه به صفحه ای در لیست سایت های محبوب خودتان بروید، باید منوی Favorites را در اینترنت اكسپلورر باز كنید و در لیست بر روی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استفاده از منوی Favorites

برای آن كه به صفحه ای در لیست سایت های محبوب خودتان بروید، باید منوی Favorites را در اینترنت اكسپلورر باز كنید و در لیست بر روی صفحه ای كه می خواهید از آن بازدید كنید كلیك كنید. افزودن یك صفحه به لیست Favorites كار آسانی است. گام اول این است كه صفحه ای كه می خواهید به لیست اضافه كنید را در اینترنت اكسپلورر باز كنید.

یك صفحه را به منوی Favorites اضافه كنید

استفاده از منوی Favorites

برای آن كه صفحه وبی كه به آن نگاه می كنید را به لیست صفحات محبوب خود در منوی Favorites اضافه كنید، با كلیك كردن روی این منو آن را باز كنید و سپس روی Add to Favorites كلیك كنید. كادر محاوره Add Favorites باز می شود.

یك صفحه را برای زمان آفلاین قابل دسترسی كنید

استفاده از منوی Favorites

اگر می خواهید زمانی كه به اینترنت وصل نیستید بتوانید به صفحه ای نگاه كنید، بر روی گزینه Make available offline كلیك كنید. برای اطلاعات بیشتر درباره انجام این كار به كار عملی 6 مراجعه كنید.

نام صفحه را تغییر دهید

استفاده از منوی Favorites

در صورت تمایل نام دیگری را برای صفحه در كادر Name تایپ كنید. این نامی است كه در منوی Favorites شما ظاهر خواهد شد.

در فولدر خاصی قرار دهید

استفاده از منوی Favorites

منوی Favorites خود را می توانید در چند فولدر سازماندهی كنید. برای افزودن صفحه به فولدری خاص، بر روی دكمه Create in كلیك كنید. اگر نمی خواهید این صفحه را در یك فولدر قرار دهید، بر روی Ok كلیك كنید تا صفحه به منوی اصلی Favorites اضافه شود.

فولدری را انتخاب كنید

استفاده از منوی Favorites

بر روی فولدری كه می خواهید این صفحه وب را اضافه كنید كلیك كنید. با كلیك كردن روی دكمه New Folder می توانید فولدر جدیدی در این منو ایجاد كنید.

صفحه محبوب را اضافه كنید

استفاده از منوی Favorites

پس از انتخاب گزینه های دلخواه خود، بر روی Ok كلیك كنید تا صفحه به منوی Favorites شما اضافه شود.

* توجه  *

سازماندهی منوی Favorites

اگر می خواهید صفحات روی منوی Favorites را جابجا یا حذف كنید، باید این منو را باز كنید و فرمان Organize Favorites را انتخاب كنید.