تبیان، دستیار زندگی
كمیته انضباطی فدراسیون كشتی، غلامرضا محمدی را برای دفاع از اتهامات وارده به فدراسیون دعوت كرد به  كمیته انضباطی و قضایی فدراسیون كشتی از غلامرضا محمدی قهرمان اسبق كشتی آزاد و مربی تیم كشتی پاس تهران درخواست كرد تا به ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محمدی به كمیته انضباطی فرا خوانده شد

كمیته انضباطی فدراسیون كشتی، غلامرضا محمدی را برای دفاع از اتهامات وارده به فدراسیون دعوت كرد به  كمیته انضباطی و قضایی فدراسیون كشتی از غلامرضا محمدی قهرمان اسبق كشتی آزاد و مربی تیم كشتی پاس تهران درخواست كرد تا به منظور دفاع از اتهامات وارده ی كه از سوی نایب رییس و دبیر فدراسیون به این كمیته ارجاع شده در محل فدراسیون كشتی حضور یابد.

این گزارش حاكیست: محمدی می بایست راس ساعت 12 روز یكشنبه 17 اسفند ماه جاری در محل كمیته انضباطی و قضایی فدراسیون حضور یابد.

البرز چلبی رییس كمیته انضباطی و قضایی فدراسیون كشتی ضمن تایید این مطلب افزود: روز گذشته شكایتی از سوی نایب رییس و دبیر فدراسیون كشتی مبنی بر توهین غلامرضا محمدی به شخص رییس فدراسیون كشتی ارجاع شد و با توجه به بررسی كامل پرونده و شكایت وارده توسط خود من و 5 حقوقدان دیگر كه در زمینه مسایل قضایی مشغول بكار می باشند مشخص گردید كه اعمالی كه از سوی محمدی سرزده جرم می باشد و در خور تعقیب قضایی است.

وی ادامه داد: شخص محمد رضا طالقانی دارای دو شخصیت حقیقی و حقوقی می باشد و به لحاظ اینكه وی سمت ریاست فدراسیون كشتی را دار است و در حین انجام وظیفه مورد توهین قرار گرفته، حتی اگر ایشان نیزاز حق شخصی خود گذشت نمایند با توجه به خدشه دار شدن شخصیت حقوقی ایشان غلامرضا محمدی از نظر ما قابل پیگرد قضایی می باشد.

چلبی با اشاره به اعلامیه صادره از سوی هیات های كشتی استان ها در مورد این مساله بیان كرد: علاوه بر شكایتی كه از سوی دبیر و نایب رییس فدراسیون به كمیته ارجاع شد، بیانیه ای از سوی عبدالله عزیزی و به نمایندگی از سایر هیات های كشتی كشور بدستمان رسیده كه در آن تمامی امضا كنندگان خواستار پیگیری هرچه سریعتر این مساله شده اند.

ضمناً با توجه به قبح عمل و اهمیت موضوع از كمیته اجرایی فدراسیون كشتی درخواست شد تا روشن شدن مساله و صدور رای صادره از حضور غلامرضا محمدی در مسابقات كشتی جلوگیری به عمل آید.

وی در پایان گفت: دفاع در مقابل اتهامات وارده حق مسلم ایشان و استماع دفاعیات و رای عادلانه مطابق با عرف قضایی و نگرش به عدالت حق ما می باشد.

تا روز یكشنبه صبر می كنیم  و با در نظر گرفتن تمام جوانب حكمی را صادر می كنیم كه كاملا منصفانه باشد.