تبیان، دستیار زندگی
بیژن ذوالفقارنسب معتقد است كه پس از اظهارات صریح رئیس جمهور باید تكلیف فوتبال روشن می‌شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تضمینی برای موفقیت تیم ملی نیست

بیژن ذوالفقارنسب معتقد است كه پس از اظهارات صریح رئیس جمهور باید تكلیف فوتبال روشن می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در گفتگو با ایسنا، گفت: علی رغم داشتن فرصت كافی در یك سال و نیم اخیر و شناخت نداشتن و تصمیم‌گیری‌های نادرست و به موقع باعث به وجود آمدن اتفاقات اخیر در فدراسیون و وضعیت كنونی تیم ملی شده است.

وی اضافه کرد: اكنون فعل و انفعالاتی در حال رخ دادن است كه هیچ كس نمی‌داند در آینده چه می‌شود. متاسفانه این یك وضعیت بسیار پیچیده و استثنایی در دنیا است.

ذوالفقار نسب افزود: معتقدم اهمیت این موضوع برای سازمان تربیت بدنی روشن نبوده و باعث شده تا مسولان سازمان به آن توجه لازم را نداشته باشند.

وی تاكید كرد: باید پس از صحبت‌های ریاست محترم جمهوری، سریعا وضعیت فوتبال و سرمربی را سر و سامان می‌دادند تا امروز فرصت بیشتری برای آمادگی تیم ملی داشته باشیم.

سرمربی ذوب آهن اصفهان ادامه داد: در هیچ كجای دنیا این نوع سیاست‌گذاری‌ها سابقه نداشته است و با بوجود آمدن وضعیت موجود هیچ كس نمی‌تواند موفقیت تیم ملی یا عدم آن را پیش بینی كند.

وی خاطرنشان کرد: با شناختی كه از حریفان مقدماتی ایران دارم، فكر می‌كنم بعضی تیم‌های باشگاهی ما هم می‌توانند از پس آنها برآیند و مشكلی در برابر آنها نداشته باشیم اما، به هر حال با بوجود آمدن شرایط موجود، تضمینی برای موفقیت كامل تیم ملی وجود ندارد.

ذوالفقارنسبدر پایان گفت: ظاهر سازمان تربیت بدنی، فدراسیون فوتبال و كمیته‌ی انتقالی تصمیمی برای آوردن سرمربی خارجی گرفته‌اند كه سازگاری این گزینه با فوتبال ایران در این مدت كم و بسیار سخت است. معتقدم می‌شد برای گذر از مرحله‌ی مقدماتی بازی‌ها از مربیان داخلی هم استفاده كرد.