تبیان، دستیار زندگی
آیدین نیكخواه بهرامی یكی از با ارزش‌ترین بازیكن تیم ملی بسكتبال ایران در سانحه رانندگی درگذشت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فقدان بزرگ یك قهرمان

آیدین نیكخواه بهرامی یكی از با ارزش‌ترین بازیكن تیم ملی بسكتبال ایران در سانحه رانندگی درگذشت.

به نقل از ایسنا، سایت فدراسیون جهانی بسكتبال پس از درگذشت آیدین نیكخواه بهرامی عضو تیم ملی بسكتبال ایران مطلب نخست خود را به درگذشت این بازیكن بزرگ اختصاص داد.

در گزارش FIBA آمده است: بازیكن 26 ساله صباباتری پس از انجام بازی مقابل تیم پردیس قزوین در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر بسكتبال پس از خداحافظی با هم تیمی‌هایش به سمت جاده شمال ایران حركت كرد.

آیدین و برادرش صمد كه برای مدت طولانی در تیم ملی ایران حضور دارند نقش مهمی در صعود تیم ملی ایران به رقابت‌های المپیك سال 2008 ایفا كردند و این یك آرزوی بزرگ بود كه برای آنها به حقیقت پیوست.

تیم ایران با حضور این بازیكنان پس از قهرمانی در آسیا جواز حضور در بزرگترین رقابت‌های بسكتبال جهان را بدست آوردند و حالا با این حادثه فقدان بزرگی برای جامعه بسكتبال ایران و یك تراژدی برای خانواده‌اش بود. به ویژه برای پدرش كه همیشه در بین تماشاگران حضور داشت و بازی‌های هر كدام از فرزندانش را از نزدیك دنبال می‌كرد.

سایت فدراسیون جهانی بسكتبال در پایان در گذشت این بازیكن تیم ملی بسكتبال ایران را تسلیت گفت.

پیام تسلیت دبیركل كنفدراسیون غرب آسیا

هاكوپ خاجیران، دبیركل كنفدراسیون بسكتبال غرب آسیا و فادی الخطیب ستاره تیم بسكتبال لبنان در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت آیدین نیكخواه بهرامی، بازیكن ملی‌پوش تیم صباباتری را تسلیت گفتند.

خاجیران و خطیب با ارسال نمابری و تماس تلفنی با مسوولان فدراسیون بسكتبال و باشگاه صباباتری درگذشت یكی از اركان تیم ملی بسكتبال در قهرمانی جام ملت‌های آسیا را تسلیت گفتند.

آندره پیتس، بازیكن آمریكایی و پیشین تیم بسكتبال صباباتری هم با تماس با مسئولان این باشگاه، خواستار فراهم كردن شرایطی برای سفر به ایران و حضور در مراسم یادبود وی شده است.