تبیان، دستیار زندگی
مدیر فروش اینترنتی موسسه تبیان طی گفتگویی اظهار داشت: خصوصیات محتوایی و فنی نظیر نوع محصولات، تعداد زبانهای قابل پشتیبانی، گرافیک سایت و تعداد مراجعان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افزایش اعتماد کاربران تبیان، مهمترین دستاورد همایش تجارت الکترونیک

افزایش اعتماد کاربران تبیان، مهمترین دستاورد همایش تجارت الکترونیک

مدیر فروش اینترنتی موسسه تبیان طی گفتگویی اظهار داشت: خصوصیات محتوایی و فنی نظیر نوع محصولات، تعداد زبانهای قابل پشتیبانی، گرافیک سایت و تعداد مراجعان، عمده عوامل انتخاب مرکز بازرگانی تبیان در میان 37 پایگاه برگزیده تجارت الکترونیک چهارمین همایش تجارت الکترونیک وزارت بازرگانی بود.

به گزارش روابط عمومی موسسه، مدیر فروش اینترنتی تبیان با اشاره به اینکه تبیان در دوره سوم این همایش‌ها نیز موفق به کسب رتبه نخست شده بود اظهار داشت:  با توجه به نقصان هایی که در بخش تجارت الکترونیک در کشور وجود دارد، بازرگانی در سایت تبیان از سال 83 شروع شد که البته خدمات ارائه شده در آن مورد استقبال کاربران قرار گرفت.

محمد شادان گفت: مهمترین دستاوردهای کسب این رتبه برای تبیان جلب اعتماد بیشتر کاربران به تبیان، افزایش انگیزه برای فعالان این حوزه، اعلام تمایل مجموعه های فعال دیگر حاضر در همایش برای همکاری و تعامل بیشتر با موسسه و حتی در شهرستانها و اعلام همکاری استادان دانشگاهها و کارشناسان و صاحب نظران برای گسترش هر چه بیشتر این فعالیت‌ها بوده است.

افزایش اعتماد کاربران تبیان، مهمترین دستاورد همایش تجارت الکترونیک

وی مهمترین هدف تبیان از ایجاد چنین محیطی را سهولت دسترسی به 8 گروه محصولات عرضه شده تبیان نام برد و افزود: در کنار این هدف در صدد ایجاد بستری برای ارائه محصولات فرهنگی نظیر کتاب، اینترنت، خدمات آموزشی و کمک آموزشی مطابق با استانداردهای فروشگاه اینترنتی بوده ایم.

وی از محاسن فروشگاه اینترنتی تبیان، دادن امکان پرداخت اینترنتی به کاربران خارج از کشور و ارائه محصول از همین طریق و جدی تر شدن فعالیت های بازرگانی فرهنگی عنوان کرد و گفت: همین امکان در کشور و در سطح 27 استان که دارای مرکز اینترنت تبیان هستند نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه موسسه سعی دارد از همه پتانسیل های محیط وب بهره ببرد، افزود: از مدلهای دیگری که در فروشگاه اینترنتی وجود دارد مدل مشتری با مشتری است که با توجه به طیف گسترده مشتریان، آنها می‌توانند به داد و ستد محصولات خویش بپردازند و حتی در آینده محیطی برای ارتباط بنگاهها نیز ایجاد خواهد شد.

مدیر فروش اینترنتی موسسه تبیان افزایش اعتماد کاربران را قابل توجه دانست و گفت: با توجه به تعداد بالای کاربران و مورد اعتماد بودن محیط می توان همه انتظاراتی که از محیط خارج وجود دارد را برآورده کرد و حتی ساختار توزیع خدمات را در سطح کشور گسترش داد.

افزایش اعتماد کاربران تبیان، مهمترین دستاورد همایش تجارت الکترونیک

وی از دیگر مزایای فروشگاه مجازی به عدالت دیجیتالی اشاره کرد و افزود: درصدد برطرف کردن شکاف دیجیتالی خدمات it هستیم  تا در همه استان‌ها و حتی شهرهای کوچک و مناطق محروم همه کاربران به محصولات با قیمت یکسان و کیفیت مشابه دسترسی پیداكنند که در این صورت است که عدالت دیجیتالی قابل دست یابی خواهد بود.

شادان با اشاره به اهداف متعددی که پیش روی این موسسه فرهنگی است تصریح کرد: هدف عمده ما پوشش فعالیت های فرهنگی است و به حدی گسترده است که ارائه خدمات و محصولات به نحو کامل میسر نیست بنابراین در اهداف آینده همواره اولویت ها مورد توجه است و با توجه به نوع فعالیت های رقیبان هدف‌گذاری غلطان را مورد توجه قرار خواهیم داد.

وی در پایان با اشاره به اینکه در خدمات it می‌توان  زمینه ساز اشتغال شده گفت: کشورهای جنوب شرق آسیا توانستند با بهره گیری از این امکانات بسیاری از مشکلات در زمینه اشتغال را حل کنند. ما نیز می توانیم با برگزاری جشنواره های کارآفرینی دیجیتالی و با روی کردی یکپارچه از دید سیاست‌گذاران خدمات مفیدی را ارائه کنیم و با وارد کردن اشتغال به حوزه it خدمات این بخش را افزایش دهیم.

روابط عمومی موسسه تبیان