تبیان، دستیار زندگی
مهرزاد معدنچی به‌علت درخشش در بازیهای اخیر تیم فوتبال الشعب با دو پیشنهاد جدید از دیگر تیم‌های حاضر در لیگ ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیشنهادهای جدید برای معدنچی

مهرزاد معدنچی به‌علت درخشش در بازیهای اخیر تیم فوتبال الشعب با دو پیشنهاد جدید از دیگر تیم‌های حاضر در لیگ امارات عربی متحده مواجه شده است.

به نقل از ایرنا، روزنامه الاتحاد چاپ امارات روز یكشنبه نوشت: معدنچی به تازگی با دو پیشنهاد جدید مواجه شده در حالی كه تیم الشعب علاقه‌مند است قرارداد خود را با این بازیكن ایرانی تمدید كند.

مهرزاد معدنچی در پایان هفته هفتم لیگ دسته اول امارات عربی متحده شش گل برای تیم الشعب به ثمر رسانده و پایه‌گذار چندین گل بوده است.

این روزنامه نوشت: تیم الشعب بعد از پیروزی خوب این تیم در مقابل الشباب و به ویژه درخشش بازیكنان خارجی این تیم با پیشنهاد خرید بازیكنانش رو به روز شده است.

الاتحاد می‌نویسد: در این مدت دو پیشنهاد داخلی برای معدنچی ستاره و گلزن تیم الشعب به این باشگاه ارائه شده، در حالی كه این باشگاه علاقه‌مند به تمدید قرار داد با این بازیكن ایرانی است.

روزنامه الخلیج  امارات هم در این خصوص نوشت: معدنچی به خاطر بازیهای خوبی كه در لیگ فوتبال امارات انجام داده در روزهای اخیر دو پیشنهاد برای بازی در تیمهای اماراتی دریافت كرده است.

این نشریه نام این دو تیم پیشنهاددهنده را اعلام نكرده امامدعی است كه به همین دلیل دست اندركاران تیم الشعب تلاش دارند تاهرچه سریعتر قرارداد این بازیكن را برای فصل آتی نیز تمدید كنند.

نشریه الخلیج افزوده است : مهرزاد معدنچی  گلهای بسیاری برای تیم الشعب به ثمر رسانده و او نقش بازیكن كلیدی این تیم را دارد.

تیم الشعب كه 3 بازیکن ایرانی به نام های مهرزاد معدنچی، علی سامره و میثم بائو را در اختیار دارد در7 ‪بازی گذشته لیگ امارات 13 گل به ثمر رسانده و با 11 امتیاز در رده چهارم جدول رده بنید قرار گرفته است که معدنچی 6 بار، سامره 3 مرتبه و بائو 2 بار دروازه حریفان را بازکرده اند.