تبیان، دستیار زندگی
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران گفت: اردوی تیم ملی وزنه‌برداری ایران حتما در آمریكا برگزار می‌شود و شخصا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نه وزنه‌بردار آمپولی داریم نه دوپینگی

شایعه دوپینگ وزنه برداران تکذیب شد

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران گفت: اردوی تیم ملی وزنه‌برداری ایران حتما در آمریكا برگزار می‌شود و شخصا پیگیر این موضوع هستم.

بهرام افشارزاده در گفتگو با ایسنا، اظهار كرد: طبق برنامه‌ها در اردوی آمریكا شركت می‌كنیم و مشكلی برای حضور در این اردو نداریم. البته قرار است تیم جوانان به كلورادوی آمریكا برود. برای اهمیت این موضوع هم من طی روزهای آتی پیگیر كار اردو خواهم بود.

وی درمورد مسابقه‌های وزنه‌برداری قهرمانی كشور هم خاطرنشان كرد: ما این مسابقه‌ها را به صورت آزاد برگزار می‌كنیم. یعنی هر وزنه‌برداری كه هیاتش وی را معرفی كند می‌تواند در این رقابت‌ها شركت كند. ملی‌پوش‌ها هم هستند و فكر می‌كنم رقابت خوبی شود. اگر هم در بین نفرات چهره‌های خوب و مستعدی پیدا شوند به طور حتم به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

افشارزاده درمورد برنامه‌های جدید برای تیم‌های ملی پس از المپیك پكن و همكاری در این رده با محمد نصیری قهرمان اسبق وزنه‌برداری گفت: برای پس از المپیك برنامه خاصی نداریم و باید به این بازی‌ها نزدیك‌تر شویم تا ببینیم اوضاع چگونه می‌شود.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در پایان تصریح كرد: در شرایط كنونی تیم خوبی را داریم و همه چیز خوب است. از لحاظ پاكی وزنه‌برداران هم هیچ مشكلی نداریم. اكنون نه وزنه‌بردار آمپولی در اختیار داریم نه وزنه‌بردار دوپینگی. امیدوارم در آینده هم همین‌گونه باشد.