تبیان، دستیار زندگی
"دیوید بكام" كاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس از انتصاب "فابیو كاپلو" به عنوان سرمربی این تیم ابراز خوشحالی ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كاپلو سرمربی بسیار خوبی است

"دیوید بكام" كاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس از انتصاب "فابیو كاپلو" به عنوان سرمربی این تیم ابراز خوشحالی كرده و امیدوار است تحت مربیگری او برای تیم ملی كشورش بازی كند.

به نقل از ایرنا، سایت گل خبرداد: هافبك كنونی باشگاه لس آنجلس گالكسی تاكید کرده است بسیار مشتاق بوده كه یك بار دیگر بازی در تیم تحت رهبری كاپلو را تجربه كند.

كاپلو هفته گذشته به‌عنوان سرمربی تیم انگلیس معرفی شد و بكام به خاطر دوران حضورش در باشگاه رئال مادرید، این ایتالیایی را بسیار خوب می‌شناسد.

وی گفت: فابیو از آن دسته مربیانی است كه بازیكنان مشتاقند سرمربی آنها باشد. امیدوارم من هم در برنامه‌هایش جایی داشته باشم.

بكام در گفت و گو با رادیو بی.بی.سی افزود: فكر می‌كنم حضور این مربی برای بازیكنان و تیم ملی انگلیس بسیار مهم باشد.

گفته می‌شود كه كاپلو در فصل گذشته بكام را به حاشیه تیم رئال كشاند اما همانطور كه این هافبك انگلیسی اعلام كرده، احترام و اعتماد متقابل میان آنها همیشه پابرجا بود. وی در این مورد توضیح داد: در آن زمان ارتباط من و كاپلو فراز و فرودهایی داشت اما او مرا به تیم بازگرداند و آنقدر به من اعتقاد داشت كه این تصمیم را بگیرد.

رئال مادرید در خاتمه فصل گذشته، با حضور كاپلو سرانجام به قهرمانی دست یافت اما سرمربی ایتالیایی از سانتیاگوبرنابو اخراج شد. بكام گفت: پایان بسیار خوبی در رئال داشتم اما ازاخراج سرمربی متاسف شدم چون او بود كه تیم را متحول كرده و قهرمانی را به هواداران تقدیم كرد.

وی ادامه داد: به اعتقاد من كاپلو انتخاب بسیار خوبی برای انگلیس بود. همه می‌خواهند كسی هدایتشان كند كه سابقه موفقی داشته باشد. او كارنامه درخشانی دارد.

بكام امیدوار است در دیدار با سوییس در ورزشگاه ومبلی، یكصدمین بازی ملی خود را انجام دهد.