تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال پرسپولیس با قبول نخستین شکست خود در زمان حضور افشین قطبی از دور رقابتهای جام حذفی کنار رفت. ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تحقیر پرسپولیس در همدان

پرسپولیس بالاخره باخت

تیم فوتبال پرسپولیس با قبول نخستین شکست خود در زمان حضور افشین قطبی از دور رقابتهای جام حذفی کنار رفت.

به نقل از مهر، دیدار تیم های فوتبال پاس همدان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت 14 روزدوشنبه در ورزشگاه قدس همدان برگزار شد که در نهایت با برتری مطلق شاگردان وینکو بگوویچ به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار با تنها گل دقیقه 36 مهدی جعفرپور با برتری یک برصفر پاس به پایان رسید اما در نیمه دوم تیم پاس همدان دو بار دیگر توسط همین بازیکن در دقایق 58 و 82 به گل رسید تا در نهایت تیم پاس همدان در این دیدار به برتری 3 بر صفر برسد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

در این دیدار محسن ترکی داور مسابقه چهار بازیکن پرسپولیس را با کارت قرمز از بازی اخراج کرد. ابتدا فرزاد آشوبی در دقیقه 66 از زمین اخراج شد و بعد از دریافت گل سوم حسین بادامکی ، محمد نصرتی و علیرضا نیکبخت واحدی نیز با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شدند.

قطبی: بازیکنان بزرگ پرسپولیس اشتباهات فاحشی داشتند

قطبی طعم شکست در ایران را چشید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: متاسفانه در دیدار برابر پاس همدان بازیکنان بزرگ پرسپولیس اشتباهات فاحشی داشتند و باعث شکست تیم شدند.

افشین قطبی پس از شكست 3 بر صفر تیمش مقابل پاس همدان و حذف از جام حذفی ضمن بیان مطلب فوق افزود: فوتبال برد و باخت دارد و من از عملكرد بازیكنانم كاملا راضی هستم، این جای تقدیر دارد كه بعد از باخت خودمان را با بزرگی نشان دهیم و از پاسخ‌گویی هراسی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: تیم ما در این دیدار گل های تخریبی دریافت کرد و بازیکنان بزرگ تیم اشتباهات فاحشی را انجام دادند تا در نهایت تیم میزبان در این دیدار پیروز شود که این مسائل چیزی از ارزش های پاس کم نمی کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران همچنین تاکید کرد: شاید این صحبت را به شوخی بگویم که اگر آث میلان هم در این زمین و شرایط برابر پاس به میدان برود روز سختی را پیش رو خواهد داشت اما این موضوع کاملا جدی است زیرا بازی کردن و کسب پیروزی در این وضعیت بسیار دشوار است.

وی اضافه کرد: این شکست می تواند مانند یک ویتامین برای پرسپولیس باشد زیرا با توجه به این نتیجه بازیکنان تیم متوجه می شوند که باید برای پیروزی تلاش کنند و پرسپولیس بودن ما دلیلی برای پیروز شدن نیست.

قطبی تصریح کرد: بازیکنان پاس همدان انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل ما داشتند و آنچه روحیه و انگیزه آنها را برای موفقیت در این دیدار بیشتر می کرد، 18 بازی متوالی بدون شکست ما در لیگ و جام حذفی بود. امروز این قرعه به نام پاس افتاد تا نخستین شکست این فصل را به ما تحمیل کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در پایان درمورد عملکرد داور گفت: برای تیمی که با 2، 3 گل آنهم در مسابقات جام حذفی عقب است، داور نباید به این راحتی کارت های خود را خرج بازیکنان آن کند، زیرا این تیم خودش باخته بود و نیازی به این برخوردها وجود نداشت.

بگوویج: پرسپولیس را در هم شکستیم

وینگو بگوویچ سرمربی تیم فوتبال پاس همدان

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: عملکرد بازیکنان در زمین مسابقه دقیقا طبق برنامه ریزی های پیشین بود و توانستیم پرسپولیس را در این دیدار خرد کرده و در هم بشکنیم.

وینگو بگوویچ که پس از پیروزی پرگل تیمش برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران سخن می گفت، با اشاره به این موضوع که به همدانی‌ها تبریك می‌گویم و مقابل تماشاگران این تیم سجده می‌كنم، افزود: با توجه به آنالیز کامل مسابقات گذشته پرسپولیس به این نتیجه رسیدیم که این تیم برخلاف نتایجی که بدست می آورد ضعفهای زیادی دارد که از آنها برای کسب پیروزی در این دیدار بطور کامل استفاده کردیم.

وی ادامه داد: تا جائیکه بتوانیم در جدول رقابتهای جام حذفی پیش خواهیم رفت. البته فراموش نکنید که پاس در 9 دیدار گذشته شکست نخورده است و در چند بازی گذشته تنها 2 گل دریافت کرده است که تمام این مسائل ثبات تیم پاس را نشان می دهد.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان درمورد نیمکت نشینی چترآبگون تاکید کرد: این بازیکن جوان در 17 بازی گذشته پاس بسیار درخشیده بود و فشار زیاد این دیدارها باعث خستگی اش شده بود، به همین دلیل ترجیح دادیم در این دیدار از وی استفاده نکنیم.

بگوویچ درپایان گفت: برای بهترین استفاده از تعطیلات نیم فصل در جلسه ای که با اولیایی و پورحیدری خواهیم داشت، برنامه ریزی می کنیم که پس از تصمیم گیری نهایی در این خصوص، این برنامه ها را اعلام می کنیم.

كاشانی: صلاح باشد، بازیكنان تنبیه می‌شوند

کاشانی مدیر عامل پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بازیكنان خط دفاعی ما در دیدار با پاس همدان بسیار ضعیف بازی كردند.

حبیب کاشانی هنگام ترك فرودگاه همدان در خصوص شكست 3 بر صفر تیمش برابر پاس همدان و حذف از جام حذفی به ایسنا گفت: پاس خیلی خوب بازی كرد و از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده كرد.

وی در ادامه با انتقاد از بازی بازیكنان پرسپولیس تاکید کرد: مدافعین ما در ابن دیدار بسیار ضعیف ظاهر شدند و نتوانستند انتظارات را برآورده كنند.

كاشانی در خصوص تنبیه بازیكنان خاطرنشان کرد: هنوز در این رابطه فكری نكرده‌ایم و در نشستی كه پیش رو داریم،‌ تصمیم می‌گیریم. اگر صلاح باشد، بازیكنان تنبیه می‌شوند.

مدیرعامل پرسپولیس از بازگشت محمود خوردبین سرپرست پیشین این تیم خبر داد و اظهارداشت: خوردبین از نیم فصل به جمع ما اضافه خواهد شد.

وی همچنین در رابطه با دیدار با سپاهان در هفته‌ هفدهم لیگ برتر ادامه داد: در هفته‌ای كه پیش رو داریم روی نقاط ضعف تیم كار می‌كنیم و به دنبال این هستیم كه سپاهان را شكست دهیم.

مدیرعامل پرسپولیس از حضور 3 بازیكن خارجی در تعطیلات نیم فصل خبر داد و گفت: یك بازیكن در خط حمله،‌ یك هافبك بازی‌ساز و یك پیستون چپ كه هر سه برزیلی بوده و در باشگاه‌های پرتغال بازی می‌كنند را جذب خواهیم كرد.

جعفرپور: ثابت کردیم در فوتبال اسم ها بازی نمی کنند

هت تریک جعفرپور در همدان

زننده سه گل تیم فوتبال پاس همدان در دیدار با پرسپولیس گفت: گرچه بازیکنان پرسپولیس اسم و رسم دار تر از ما بودند اما در زمین مسابقه اسم ها بازی نمی کنند و باید انرژی صرف کرد تا به نتیجه رسید.

مهدی جعفرپور همچنین افزود: بازی خوبی را مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشتیم. ما می خواستیم در این بازی پیروز شویم، خوب و با برنامه بازی کردیم و در نهایت به هدف مان رسیدیم.

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان در پاسخ به این سئوال که " آیا تصور چنین بازی ضعیفی را از تیم پرسپولیس داشت؟"، گفت: نه! آنها بازیکنان ملی و اسم و رسم داری هستند. اما امروز مشخص شد در فوتبال اسم و رسم بازی نمی کند و هر کس بیشتر بود پیروز می شود. امروز ما تیم برتر بودیم و برنده از زمین خارج شدیم.

جعفرپور با اشاره به این موضوع که تصور نمی کرد سه بار در مصاف با پرسپولیس گلزنی کند، افزود: در ابتدای فصل با مصدومیت روبه رو شدم و گرنه در لیگ هم مانند جام حذفی یکی از بهترین گلزنان تیم می شدم.

سفر حج پاداش حذف پرسپولیس

پرسپولیس بالاخره باخت

بازیکنان تیم فوتبال پاس همدان به دنبال شکست پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پاداش سفر حج را از سوی مجمع باشگاه دریافت کردند.

پیروزی تیم فوتبال پاس همدان مقابل پرسپولیس برای مسئولان این باشگاه بسیار لذت بخش بود تا جائیکه آنها را ترغیب به پرداخت پاداش های ویژه کرد. یکی از این پاداش ها ، اعزام تمامی بازیکنان و مربیان تیم به سفر حج بود.

مجمع باشگاه پاس همدان تصمیم برآن گرفت که برای تقدیر از بازیکنان این تیم پس از شکست تیم فوتبال پرسپولیس تمامی آنها را به سفر حج اعزام کنند.

استاندار و شهردار همدان که برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بودند پس از بازی در رختکن تیم فوتبال پاس حضور یافتند و از بازیکنان تقدیر کردند. شهردار همدان نیز به هر یک از بازیکنان یک میلیون ریال پرداخت کرد.

حاشیه های دیدار پاس همدان و پرسپولیس

پرسپولیس بالاخره باخت

* تعدادی از بانوان همدانی از پشت بامها منازل خود این دیدار تماشا كردند.

* گفته می‌شود در بازار سیاه قبل از بازی بلیط این دیدار تا حدود 30 هزار تومان هم به فروش رفت.

* ركورد شكست ناپذیری پرسپولیس پس از 18 بازی در لیگ برتر و جام حذفی سرانجام در همدان شكسته شد، ضمن اینکه مهدی واعظی پس از 6 بازی كه موفق شده بود دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد سه گل دریافت کرد.

* قبل از بازی وینگوو بگویچ و افشین قطبی حدود 3 دقیقه باهم صحبت نمودند و بازیكنان دو تیم در ابتدای بازی با هم خوش و بش كردند.

*پژمان نوری و محمد نصرتی به علت اشتباه در پوشیدن كفش‌های خود بارها دچار زمین خوردگی شدند.

* پس از باخت پرسپولیسی‌ها، آنها دقایقی در رختكن جبس شدند و مربی آنها نیز در رختكن حضور داشت.

* در اثر درگیری بین تماشاگران یك هوادار همدانی تیم پاس بر اثر جراحات راهی بیمارستان شد.

*عده‌ای از هواداران پرسپولیس پس از دریافت گل سوم به شعار دادن علیه تیم پرسپولیس پرداختند.

* به خاطر حساسیت این دیدار 4 خیابان منتهی به ورزشگاه قدس همدان توسط یگان ویژه بشدت كنترل می‌شد.

* پس از پایان بازی افشین قطبی به جر و بحث لفضی با نیكبخت و 3 بازیكن اخراجی دیگر پرداخت.

* بیش از 2 هزار تماشاگر نتوانستند این بازی را به طور مستقیم مشاهده كنند و پشت درب ورزشگاه ماندند.