تبیان، دستیار زندگی
ی هجومی ابومسلم را مهار می‌كنیم مجاهد خذیراوی آماده نیست سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تدابیر لازم برای مقابله با بازی هجومی ابومسلم اندیشیده شده است. امیر قلعه نوعی ادامه داد: از هفته‌ی گذشته تاكنون تمرینات به شكل جدی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرمربی تیم فوتبال استقلال:

بازی هجومی ابومسلم را مهار می‌كنیم

مجاهد خذیراوی آماده نیست

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تدابیر لازم برای مقابله با بازی هجومی ابومسلم اندیشیده شده است.

امیر قلعه نوعی ادامه داد: از هفته‌ی گذشته تاكنون تمرینات به شكل جدی‌تری تا پیش از مصاف با ابومسلم دنبال می‌شود كه برنامه‌ریزی‌های مناسب برای این بازی را انجام داده‌ایم، ضمن اینكه تمامی بازیكنان در وضعیت آمادگی مطلوب قرار دارند و با نفراتی آسیب دیده روبرو نیستیم.

وی تصریح كرد: البته وجود تعطیلات ناخواسته در فواصل انجام مسابقات لیگ برتر تمامی تیم‌ها را در شرایط یكسانی قرار داد اما از شرایط مسابقه دور نبودیم و تمامی افكار خود را به این بازی متمركز كرده بودیم زیرا از انگیزه بالایی برای قرار داشتن در كورس قهرمانی برخورداریم كه با تلاش جمعی امیدوار به كسب این عنوان هستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال وجود حواشی در این مسابقه و شرایط خاص میزبانی ابومسلم را از مواردی دانست كه مورد نظر كادر فنی تیم قرار داشته است و یادآور شد: راه‌كارهای لازم را در زمینه‌ی امتیازگیری ابومسلم در بازی‌های خانگی و حواشی مختلف اتخاذ كرده‌ایم و تمامی مسایل لازم به بازیكنان انتقال داده شده است.

امیر قلعه نوعی درباره‌ی بازیكن جایگزین نیكبخت واحدی در مسابقه برابر ابومسلم اظهار داشت: هنوز مجاهد خذیراوی از آمادگی كافی برخوردار نیست و در حال انجام تمرینات لازم است تا در مسابقات پایانی از این بازیكن استفاده كنیم،‌ در عین حال در تمرینات پایانی پیش از مسابقه، بازیكن جایگزین نیكبخت را تعیین خواهیم كرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان ابومسلم را تیمی جوان دانست كه فیروز كریمی، به خوبی ایده‌های خود را در این تیم عملی ساخته است، وی گفت: ابومسلم به لحاظ برخورداری از امتیاز میزبانی، بازی هجومی را در دستور كار خود قرار خواهد داد كه راه‌كارهای مشخصی را برای مقابله با این سیستم بازی مد نظر داریم.