تبیان، دستیار زندگی
دبیر جشنواره تئاتر فجر گفت: جدول بخش‌های مختلف جشنواره به غیر از نمایش‌های دانش‌آموزشی تنظیم و مشخص شد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جدول اجراهای جشنواره بیست‌وششم تئاترفجر بسته شد

تئاترفجر

دبیر جشنواره تئاتر فجر گفت: جدول بخش‌های مختلف جشنواره به غیر از نمایش‌های دانش‌آموزشی تنظیم و مشخص شد.

مجید سرسنگی گفت: جدول اجرای نمایش‌ها در بخش‌های مختلف تئاتر فجر بسته شد و تنها بخش نمایش‌های دانش‌آموزی است كه با اعلام اسامی نمایش‌ها، این كار نیز صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد:مكان اجرای نمایش‌های دانش‌آموزشی نیز مشخص است و البته تا زمان برگزاری جشنواره نیز ممكن است كه برخی جابجایی‌ها نیز صورت گیرد.

سرسنگی در ادامه درباره اعتراض برخی از كارگردانان در بخش چشم‌انداز جشنواره یادآور شد: مسئول این بخش با كارگردانان جلساتی برگزار كرده و دلیل اعتراض آنها را جویا می‌شود.

وی ادامه داد: در این مورد با هیات داوران نیز جلساتی گذاشته‌ایم و امیدوارم مشكل هنرمندان نیز حل شود.

دبیر این دوره از جشنواره در پاسخ به این سئوال كه در صورت آماده نشدن مجموعه تئاترشهر چه برنامه‌ای خواهید داشت، گفت:در تنظیم جدول از تالارهای این مجموعه و همچنین تالار سنگلج و محراب استفاده شده است.

با قولی كه آقای پارسایی و آقای ایمانی‌خوشخو داده‌اند، امیدواریم كه مجموعه آماده شود و اگر به هر علتی این امر صورت نگیرد، با توجه به ظوایط سختی كه تحمیل می‌شود، نگران مكان اجرای نمایش‌ها نخواهیم بود.

وی همچنین درباره اجرای نمایش «افرا» به كارگردانی بهرام بیضایی در جشنواره تئاتر فجر گفت:مایل به اجرای نمایش «افرا» در جشنواره هستیم تا تماشاگران نیز از نمایش استفاده كنند.

سرسنگی تصریح كرد: اجرای نمایش در جشنواره منوط به آغاز این جشنواره و همچنین صحبت‌های حسین پارسایی، مدیر مركز هنرهای نمایشی با آقای بیضایی خواهد بود.

منبع : خبرگزاری فارس