تبیان، دستیار زندگی
با توجه به نظرات بسیاری از کاربران محترم در خصوص نحوه انتخاب فرد برگزیده و فعال ثبت مطالب روزانه اعضا تصمیم گرفتیم انتخاب فرد برگزیده ماه آذر این بخش را از طریق نظرسنجی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتخاب فعالترین کاربر ثبت مطالب روزانه اعضا

ثبت مطالب

با توجه به  نظرات بسیاری از کاربران محترم در خصوص نحوه انتخاب فرد برگزیده و فعال ثبت مطالب روزانه اعضا  تصمیم گرفتیم انتخاب فرد برگزیده ماه آذر این بخش را از طریق نظرسنجی به عهده شما اعضای عزیز بگذاریم . تعدادی از اعضای بخش ثبت مطالب با ملاک هایی چون حضور مستمر در محیط ثبت مطالب روزانه اعضا ، میزان فعالیت فرد در ماه آذر ، تنوع و کیفیت مطلب و نظرات دیگر کاربران به عنوان افراد فعال ثبت مطالب در این ماه به شما عزیزان معرفی شده اند که همه اعضای تایید نهایی تبیان  تا تاریخ 12/10/86 فرصت دارند  با شرکت در این  نظر سنجی برگزیده ماه  آذر را انتخاب کنند . به فردی که بر اساس نظر اعضا انتخاب می شود یک عدد ربع سکه بهار آزادی تعلق می گیرد .

از دوستانی مانند doki_inkalej ، رامین الهامی ، پروازاخر، برزخ ، کینگ کنگ ، paiesan ، یاکریم ، قمر در عقرب و mohsen_yahoo  که در ماه های گذشته به عنوان برگزیده بخش مطالب روزانه اعضا انتخاب شده اند تشکر و قدردانی می کنیم و امیدواریم شاهد حضور گرم و مستمر این عزیزان دراین بخش باشیم .

فقط اعضای تایید نهایی تبیان می توانند در این نظرسنجی شرکت کنند، چنانچه عضو تایید نهایی تبیان نمی باشید اینجا کلیک کنید.

برای شرکت در نظرسنجی اینجا کلیک کنید.