تبیان، دستیار زندگی
بدهی ششصد و سی میلیون تومانی سازمان لیگ برتر به ورزشگاه آزادی باعث شده تا مسئولان این ورزشگاه تا .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ورودتابلوهای تبلیغاتی ممنوع

ورودتابلوهای تبلیغاتی ممنوع

بدهی ششصد و سی میلیون تومانی سازمان لیگ برتر به ورزشگاه آزادی باعث شده تا مسئولان این ورزشگاه تا زمان پرداخت این رقم، از نصب تابلوهای تبلیغاتی در کنار زمین چمن جلوگیری کنند.

به نقل از مهر، آنچه که در جریان بازی روز دوشنبه پرسپولیس - پتروشیمی تبریز به چشم آمد چهره جدید کنار زمین شماره یک ورزشگاه آزادی بود. طی چند سال اخیر حتی در روزهایی که مسابقات کم اهمیت در رده ملی و داخلی در ورزشگاه آزادی برگزار می شد کنار زمین با تبلیغات شرکت های مختلف جلوه ای خاص پیدا کرده بود اما در این دیدار خبری از تابلو های تبلیغاتی نبود.

محبی مدیر روابط عمومی ورزشگاه آزادی در این باره گفت: "سازمان لیگ برتر به ورزشگاه آزادی بدهی دارد و تا زمانی که برای تسویه حساب این بدهی اقدام نکند مسابقات لیگ برتر و جام حذفی در این ورزشگاه برگزار می شود اما به مسئولان سازمان لیگ اجازه داده نمی شود که تابلوهای تبلیغاتی را کنار زمین نصب کنند".

از قرار معلوم سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال برای اجازه زمین ورزشگاه آزادی برای برگزاری مسابقات لیگ برتر و جام حذفی مبلغی در حدود 630 میلیون تومان به این ورزشگاه بدهکار است که تا به حال جهت تسویه حساب این بدهی اقدام نشده است. محبی در این باره گفت: " برای برگزاری یک مسابقه فوتبال در ورزشگاه آزادی رقمی را هزینه می کنیم. در این بین پرداخت به موقع حق اجازه باشگاه ها و سازمان لیگ است که ما در برگزاری هرچه بهتر مسابقات کمک می کند. درحال حاضر ما برای پذیرایی از تیم های فقط هزینه می کنیم و رقمی از سازمان لیگ برتر دریافت نکرده ایم".

ورزشگاه آزادی بدون تابلوهای تبلیغاتی در بازی پرسپولیس - پتروشیمی تبریز

مسئولان ورزشگاه آزادی برای نشان دادن حسن نیت خود به علاقمندان به فوتبال با وجود اینکه رقمی بالغ بر 630 میلیون تومان از سازمان لیگ برتر طلبکارند مانع از برگزاری مسابقات فوتبال در این محل نمی شوند اما با جلوگیری از نصب تابلوهای تبلیغاتی تلاش می کنند تا سازمان لیگ را مجاب به پرداخت این رقم کنند.

محبی در این باره گفت: " این درست نیست که سازمان لیگ برتر بدون قرارداد و انجام تسویه حساب با ورزشگاه آزادی اقدام به برگزاری مسابقات دراین ورزشگاه کند. ما برای آنکه مسئولان سازمان لیگ را ناچار کنیم تا نسبت به پرداخت بدهی ها اقدام کنند با جلوگیری از نصب تابلوهای تبلیغاتی در صدد آن هستیم تا شاید این سازمان برای جلوگیری از ضرر و زیان خود مطالبات ورزشگاه آزادی را پرداخت کند".

ورودتابلوهای تبلیغاتی ممنوع

از آنجائیکه تابلوهای تبلیغاتی از ملزومات بازی نیست شاید مسئولان سازمان لیگ برتر به تعهدات خود نسبت به ورزشگاه آزادی عمل کنند. در این بین می توان حق را به مسئولان ورزشگاه آزادی داد که بدون دریافت رقمی از سازمان لیگ فضای تبلیغاتی سرمایه ملی ورزش را در اختیار این سازمان قرار داده اند.

کشمکش بین ورزشگاه آزادی با باشگاه پرسپولیس برای حاضرنشدن افشین قطبی در سالن کنفرانس این ورزشگاه کماکان ادامه دارد. علاوه بر این باشگاه پرسپولیس هنوز حاضر نشده است تا قرارداد فی مابین باشگاه های لیگ برتری با ورزشگاه آزادی را امضا کند.

محبی همچنین در این باره افزود: "تیم های تهرانی حاضر در لیگ برتر برای میزبانی مسابقات خود در ورزشگاه آزادی قراردادی را با ما امضا کرده اند. مسئولان باشگاه پرسپولیس در ابتدا ضمن مخالفت با برخی از بندهای قرارداد از امضا آن خود داری کردند. طی نشستی مشترک بین مسئولان سازمان تربیت بدنی، ورزشگاه آزادی و باشگاه پرسپولیس مقرر شد با رفع ایرادهای موجود قرارداد یاد شده بین طرفین به امضا برسد که بازهم مدیران پرسپولیس بنا به دلایلی نامعلوم از امضا این قرارداد سر باز زده اند".