تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم والیبال پیكان پس از قبول شكست 3 بر 2 تیمش در هفته دهم رقابت‌های لیگ .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیكان باید از این شکست درس بگیرد

کارحانه سرمربی تیم پیکان

سرمربی تیم والیبال پیكان پس از قبول شكست 3 بر 2 تیمش در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مقابل تیم پگاه ارومیه، گفت: گرچه بازی نزدیك و جذابی را مقابل حریف انجام دادیم اما هرگز از بازیكنانم راضی نیستم.

مصطفی كارخانه كه روند شكست‌ناپذیری تیمش پس از 9 هفته حضور قطع شد در گفتگو با ایسنا، اظهار داشت: تیم پگاه علاوه بر انجام یك بازی خوب در برابر تیم پیكان توانست به خوبی از فاكتور حضور صدها نفر از تماشاگرانش بهره ببرد. آن‌ها با تشویق‌های بی‌دریغ خود تمركز را از بازیكنان ما سلب كردند و باعث شدند كه بازیكنان ما نتوانند به خوبی از امتیاز ایده‌آل سرویس‌های خود بهره ببرند و متأسفم از این‌كه بگویم محمد موسوی عراقی هم به دلیل پرتاب اشیایی از سوی تماشاگران آسیب دیده است.

وی وجود غرور كاذب در بین اعضای تیمش را یكی از مهمترین عوامل شكست در این دیدار قلمداد كرد و افزود: تیم پیكان بعد از انجام بازی كم اشتباهش مقابل تیم پردیس قزوین با غرور وارد زمین مسابقه شد و این یكی از عواملی بود كه بازیكنان ما نتوانند در حد و اندازه های خود ظاهر شوند. جو بد سالن مسابقه هم كه برعلیه ما بود تا در نهایت این دیدار سه بر دو به پایان برسد.

سرمربی تیم والیبال پیكان با بیان این‌كه قضاوت داور در بروز این شكست بی‌تأثیر نبوده است، تصریح كرد: به اعتقاد من كنترل بازی از دست داور مسابقه خارج شده بود. وی در شرایطی كه نتوانست بازی را به خوبی اداره كند، 50 درصد عامل شكست ما در این دیدار بود. البته آن‌هایی كه مرا می‌شناسند می‌دانند كه طی 6 و 25 سالی كه در ورزش هستم هیچ‌گاه در مورد عملكرد داور قضاوت نكرده‌ام اما این بار به طور قطع می‌گویم كه داور در شكست ما نقش داشت.

مصطفی كارخانه در پایان گفت: من پس از بروز این شكست در رختكن به بازیكنانم گفتم كه باید هرچه سریع‌تر این نتیجه را فراموش كنند و به بازی‌های بعدی فكر كنند. تیم پیكان باید از این نتیجه درس بگیرد گرچه هنوز در صدر جدول رده‌بندی هستیم اما، اگر درمورد این شكست تجزیه و تحلیل نكنیم قطعا روزهای سخت‌تری انتظارمان را می‌كشد.