تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با وحید طالب‌لو مساله‌ و مشكلی ندارم زیرا این .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پشت تفكراتم 24 جام خوابیده است

فیروز کریمی به دنبال جام  دیگر

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با وحید طالب‌لو مسأله‌ و مشكلی ندارم زیرا این بازیكن به كسی اعتراضی نكرده است.

به نقل از مهر، فیروز كریمی که پس از پایان تمرینات روز دوشنبه تیمش در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بیان مطلب فوق افزود: در مورد نوازی باید بگویم كه این بازیكن تا مشخص شدن تكلیفش حق شركت در تمرینات را ندارد. هر چند كه من درمورد اخراج تصمیم نمی‌گیرم اما، این توانایی را دارم كه بگویم وی نمی‌تواند در تمرینات شركت كند.

وی در مورد دواندن بازیكنان پس از بازی مقابل صنعت نفت تصریح كرد: این كار من به هیچ كسی ارتباطی ندارد كه مدام محكومم می‌كنند. مگر اینجا دادگاه جنایی است كه ما را محاكمه می‌كنند.

سرمربی استقلال تهران با اشاره به اینكه این عملش یك تمرین تنبیه‌گونه است، یادآور شد: بازیكنانمان را نه شلاق زده‌ایم و نه به دار آویخته‌ایم. منطق من این است كه بازیكنانی كه 90 دقیقه بازی نكرده‌اند و به عنوان یار ذخیره به میدان آمده‌اند را پس از بازی بدوانم.

كریمی ادامه داد: در تمام سال‌هایی كه در راه‌آهن و استقلال اهواز بوده‌ام، همین كار را انجام می‌دادم و متأسفم كه این موضوع تنها در استقلال و پرسپولیس محكوم می‌شود و حساسیت ویژه‌ای به این كار نشان می‌دهند.

وی تاكید كرد: قبح باخت باید در تیم استقلال از بین برود و بازیكنان نباید به باختن مقابل حریفان در مسابقات مختلف عادت كنند.

سرمربی استقلال تهران افزود: منكر توانایی‌های تیم صنعت نفت نمی‌شوم اما، استقلال نباید در خانه و جلوی 40 هزار تماشاگر تن به شكست می‌داد.

كریمی با اشاره به اینكه هر زمانی نیاز باشد، بازیكنان را تشویق خواهم كرد، اظهار كرد: در هنگام ضرورت هم از تشویق و هم از تنبیه استفاده می‌كنم و در واقع می‌توان گفت هر چیزی كه باعث خارج شدن روحیه باخت در آبی‌پوشان بشود اجرا می‌كنم.

وی تصریح كرد: پشت این تفكر من 24 جام خوابیده است، تیمی كه می‌خواهد به یكی از جام‌های قهرمانی دست پیدا كند، باید به این عمل احترام بگذارد.

سرمربی استقلال تهران خاطرنشان كرد: شان و منزلت استقلال متعلق به20 میلیون هواداری است كه دل نگران این تیم هستند و دویدن چند بازیكن پس از بازی چیزی از شان و منزلت آن كم نمی‌كند. زیرا این حق تماشاگران نیست كه در سرما تیم خود را تشویق كنند و در مقابل هیچ نتیجه‌ای نگیرند.

کریمی در پایان افزود: عده‌ای نمی‌خواهند استقلال به نتایج دلخواه دست یابد و از كسب چنین نتایجی خوشحال می‌شوند اما، نمی‌گذارم استقلال به باخت عادت كند و جلوی ناكامی‌های این تیم را خواهم گرفت و استقلالی درست خواهم كرد كه همه از دیدن بازی این تیم لذت ببرند.