تبیان، دستیار زندگی
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی عصر روزدوشنبه استعفای خود .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استعفای علی آبادی ازحضور درانتخابات فوتبال

علی آبادی رسما کناره گیری کرد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی عصر روزدوشنبه استعفای خود از حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال را اعلام کرد.

به نقل ازمهر، پس از آنکه رئیس جمهور شب گذشته رسما اعلام کرد خواستار کناره گیری علی آبادی از انتخابات فدراسیون فوتبال شده است، رئیس سازمان تربیت بدنی در پایان نشست امروز شورای معاونان این سازمان در گفتگویی به طور شفاهی اعلام کرد از حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال کناره گیری کرده است.

محمدعلی آبادی اعلام کرد برای حفظ منافع ملی و کمک به فوتبال کشور و بنا برخواست ریاست جمهوری از حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال استعفاء کرده است.

قراراست معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی در نشست خبری با رسانه های گروهی که طی روزهای آینده برگزارخواهد شد، رسما خبرکناره گیری اش از انتخابات فدراسیون فوتبال را اعلام کند.

انتخابات فدراسیون فوتبال تجدید نمی شود

محسن صفایی فراهانی رئیس کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال درخصوص وضعیت برگزاری انتخابات این فدراسیون گفت : بحث کناره گیری مهندس علی آبادی از انتخابات فدراسیون فوتبال تاکنون موضوعی بوده که تنها از سوی رسانه های گروهی مطرح شده است که این امر نمی تواند موانع موجود بر سر راه برگزاری انتخابات را مرتفع کند .

صفایی فراهانی اضافه کرد : در صورتی که ایشان در کناره گیری خود مصمم هستند باید بطور رسمی انصراف خود را از کاندیداتوری فدراسیون فوتبال اعلام کنند تا انتخابات در مسیر اجرایی شدن قرار بگیرد.

وی درخصوص تجدید انتخابات فدراسیون فوتبال تصریح کرد : این امر بستگی به شرایط نامزدهای فدراسیون فوتبال دارد . در صورتی که بحث کناره گیری از انتخابات تنها شامل یک نفر از نامزدها باشد ، می توان با تعیین زمان جدید، انتخابات را برگزار کرد و نیازی به طی شدن مراحل مقدماتی و تکرار انتخابات وجود ندارد اما در صورتی که نامزدهای سایر پست های فدراسیون نیز بطور دسته جمعی اقدام به کناره گیری کنند باید انتخابات مجددا تجدید شود. اقدامی که باعث تعویق انتخابات در مرحله اول شد .

رئیس کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال اظهار داشت : فیفا درنامه کتبی نیز که در خصوص لغو انتخابات فدراسیون فوتبال به کمیته انتقالی ارسال کرد ، خواستار تعویق انتخابات شده بود و بر همین اساس با کناره گیری رئیس سازمان تربیت بدنی انتخابات با تاخیر برگزار خواهد شد و نیازی به ثبت نام دوباره از نامزدهای فدراسیون فوتبال وجود ندارد.