تبیان، دستیار زندگی
در دو بازی هفته‌ی چهارم هفته‌ی چهارم دو رفت لیگ فوتسال بانوان خوزستان، با انجام دو بازی پیگیری شد. در بازی‌های این هفته تیم‌های حجاب اهواز و تربیت بدنی مسجد‌سلیمان از گروه الف در اهواز به مصاف هم رفتند كه این دیدار با نتیج...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

٢٢ گل در دو بازی هفته‌ی چهارم

هفته‌ی چهارم دو رفت لیگ فوتسال بانوان خوزستان، با انجام دو بازی پیگیری شد.

در بازی‌های این هفته تیم‌های حجاب اهواز و تربیت بدنی مسجد‌سلیمان از گروه الف در اهواز به مصاف هم رفتند كه این دیدار با نتیجه 12 بر دو به سود تیم حجاب به پایان رسید.

در دیگر مسابقه‌ برگزارشده از گروه الف نیز تیم‌های نفت اهواز و آریاكار اندیمشك در اندیمشك با یكدیگر دیدار كردند كه این بازی با نتیجه مساوی 4 بر4 تمام شد.

همچنین دو مسابقه از گروه ب، بین تیم‌های ملی حفاری اهواز و دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و نیز صنعت نفت آبادان و تربیت بدنی ایذه كه قرار بود روز جمعه برگزار شود، به دلیل هفتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به تاریخ دیگری موكول شد.

در گروه الف این رقابت‌ها، تیم‌ تربیت‌بدنی شوشتر با هفت امتیاز از سه بازی در صدر جدول است. تیم حجاب اهواز با یك بازی كمتر و شش امتیاز مكان دوم را داراست و تیم تربیت‌بدنی مسجد‌سلیمان با چهار امتیاز از سه بازی، مكان سوم را به خود اختصاص داده است.

در گروه ب نیز تیم تربیت‌بدنی ایذه با شش امتیاز از دو بازی و تفاضل گل بهتر نسبت به صنعت نفت آبادان هم چنان در مكان اول است. تیم تربیت‌بدنی بهبهان نیز با سه امتیاز از سه بازی مكان سوم را به خود اختصاص داده است.