تبیان، دستیار زندگی
علی پروین گفت: مشكل ناكامی‌های استیل آذین را نمی‌دانم و فكر می‌كنم اگر كار به این شكل پیش رود .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی پروین: باید چند نفر را اخراج كنم

علی پروین قائم مقام باشگاه استیل آذین

علی پروین گفت: مشكل ناكامی‌های استیل آذین را نمی‌دانم و فكر می‌كنم اگر كار به این شكل پیش رود باید چند نفری را اخراج كنم.

به گزارش ایسنا، علی پروین پس از تساوی یك بر یك تیمش در هفته‌ی ششم لیگ آزادگان مقابل كاوه‌ی زنجان در جمع خبرنگاران اظهار كرد: تیم ما در نیمه‌ی اول بسیار بد بازی كرد و بعضی از بازیكنان ما كه یك تریلی از نام را به دنبال دارند، فقط در زمین راه می‌رفتند و كاری نكردند.

وی افزود: البته همه‌ی تیم‌ها در لیگ دسته یك مقابل تیم ما به خاطر وجود نام و نشان‌مان خیلی با انگیزه بازی می‌كنند كه نمونه‌اش كاوه‌ی زنجان بود كه با هشت دفاع در مقابل ما كار می‌كرد. البته در نیمه‌ی دوم تیم ما بهتر بازی كرد و خیلی حمله كردیم كه گل نشد.

پروین ادامه داد: من با همه‌ی بازیكنان به خصوص با نامدارترهایشان اتمام حجت كرده‌ام كه اگر فوتبال‌شان به این شكل پیش رود، حتما اخراج‌شان می‌كنم. چرا كه ما در تیم امید استیل آذین بازیكنان‌های خوب بی‌نام و نشانی داریم كه می‌توانند بهتر از بازیكنان فعلی بازی كنند.

وی درمورد وضعیت مربی‌گری‌ تیمش و بحث حضور فرهاد كاظمی در این تیم توضیح داد: فعلا درمورد شخص خاصی به هیچ نتیجه‌ای نرسیدیم و با فرهاد كاظمی هم هنوز صحبتی نكرده‌ام. ولی مشكل اینجاست كه نمی‌دانیم چه فردی را بیاوریم تا از پس این‌ها برآید و اینها حرفش را گوش دهند. این بازیكنان با وجود حضور من كه علی پروین هستم خوب بازی نمی‌كنند وای به حال دیگر مربیان!

علی پروین در کنار مدیر عامل باشگاه

پروین ادامه داد: اكنون همه‌ی تعویض‌ها و ارنج تیم با من است و یانگ و فرزین كمك‌های من هستند ولی دنبال كسی می‌گردم تا دیگر نقش خودم را كمرنگ‌تر كنم.

وی درمورد آینده‌ی مربی‌گری تیم ملی تصریح كرد: به نظرم فرصت برای فكر كردن تمام شده و هرچه زودتر باید از یك مربی ایرانی یا خارجی استفاده كرد تا تیم ملی بتواند به جام جهانی صعود كند.

پروین ادامه داد: خوشبختانه لیگ ما چه برتر و چه آزادگان خیلی منظم برگزار می‌شود و مشكل فعلی فقط تیم ملی است و دیگر فرقی نمی‌كند كه مربی خارجی باشد یا داخلی، فقط باشد.

وی در پایان گفت: فكرمی‌كنم، به یكی از اهداف اصلی‌مان در استیل آذین كه نشان دادن این تیم، كارهای تبلیغاتی و معرفی این تیم به مردم بود، رسیده‌ایم ودر حاشیه هم نیستیم چرا كه تیم متعلق به بخش خصوصی است. فقط مشكلات داخلی تیم می‌ماند كه آن هم به زودی برطرف خواهد شد.