تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در دیدار با ذوب‌آهن فوتبال دگرگون شده‌ای را به نمایش گذاشتیم......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كریمی: قطبی وارد حاشیه نشود

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در دیدار با ذوب‌آهن فوتبال دگرگون شده‌ای را به نمایش گذاشتیم.

فیروز كریمی در گفتگو با ایسنا، درمورد دیدار با ذوب آهن اظهار كرد: بازی خوبی بود. به هر حال بازی با ذوب‌آهن شروع كار ما بود و خوشبختانه خدا هم در این دیدار به ما نظر كرد. در این دیدار استقلال و ذوب‌آهن بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند اما موقعیت‌های صد در صد ما بیشتر از حریف بود. با این حال مقابل ذوب‌آهن متحول شده كار دشواری پیش رو داشتیم و در این بازی ذوب‌آهن نشان داد كه حضور دكتر ذوالفقارنسب تاثیر خودش را گذاشته است. هر چند كه بازیكنان ما هم با تجربه‌تر عمل كردند.

وی مشكل اصلی استقلال تا پیش از بازی با ذوب‌آهن را مشكلات روحی عنوان كرد و افزود: ما مشكلات روحی زیادی داشتیم اما در دیدار با ذوب‌آهن با وجود این كه سه، چهار بازیكن اصلی‌مان را نداشتیم فوتبال دگرگون شده‌ای را به نمایش گذاشتیم و كسب سه امتیازی از میدان سخت ذوب‌آهن كار آسانی نبود. در مجموع بازیكنان ما خوب كار كردند و به نحو احسن اهداف تاكتیكی ما را در زمین پیاده كردند و نكته امیدوار كننده استحكام خط دفاعی‌مان در این بازی بود. با این حال ما هفته به هفته و بازی به بازی بهتر می‌شویم و از شروع نیم فصل دوم باید درباره‌ بازی‌های استقلال و نتایج‌اش قضاوت كنید.

كریمی درمورد قضاوت محسن تركی در این بازی نیز گفت: داور عملكرد خوبی داشت. تنها مساله‌ای كه وجود داشت تعداد كارت‌های زردی بود كه به بازیكنان دو تیم داد اما در مجموع تركی بسیار خوب و عادلانه قضاوت كرد و با مربیان هم با خوشرویی رفتار كرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درپایان در مورد اظهار نظر هفته پیش "قطبی" كه گفته بود بهتر است كریمی كمتر حرف بزند و به وضعیت تیم‌اش برسد، گفت: برای قطبی آرزوی موفقیت دارم. وی مربی بسیار خوبی است و در مدت كوتاه حضورش در پرسپولیس تاثیرگذار بوده و این نشان دهنده توانایی‌های این مربی است. امیدوارم كه قطبی تحت تاثیر مصاحبه‌های خیالی بعضی از روزنامه‌ها قرار نگیرد و وارد حاشیه نشود.