تبیان، دستیار زندگی
مدیر برنامه های حسین کعبی گفت: بازیکن ایرانی تیم فوتبال لستر در حال حاضر هیچ تصمیم .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کعبی به ایران بازنمی گردد

مدیر برنامه های حسین کعبی گفت: بازیکن ایرانی تیم فوتبال لستر در حال حاضر هیچ تصمیم و قصدی برای بازگشت به ایران ندارد.

شهرداد ناظمی در گفتگو با مهر، ضمن بیان مطلب فوق افزود: تصمیم نخست کعبی ماندن در تیم لستر است و پس از مذاکراتی که با مربی تیم داشتم، ایان هالوی اعلام کرد که به بازیکن ایرانی اش نیاز دارد.

وی ادامه داد: سرمربی لستر همچنین تاکید کرد که در پست دفاع و هافبک راست، به کعبی فرصت بیشتری خواهد داد تا درصورت بروز شایستگی هایش به ترکیب اصلی بازگردد.

مدیر برنامه های حسین کعبی درمورد مطالبی که درخصوص بازگشت کعبی به ایران مطرح می شود، تاکید کرد: کعبی سرمایه باشگاه لستر است و آنها روی آینده این بازیکن برنامه ریزی کرده اند. مطمئنا اگر کعبی در این تیم به میدان نرود آنها  بازیکن ایرانی خود را به صورت قرضی به تیم دیگری منتقل می کنند تا با کسب شرایط لازم باردیگر به لستر بازگردد و به مهره مفید برای آنها تبدیل شود.

ناظمی درمورد پیشنهادات مطرح شده از سوی تیم های ایرانی به این بازیکن تصریح کرد: کعبی یک سال و نیم دیگر با لستر قرارداد دارد و کاملا در اختیار باشگاه است. وی تصمیم اولش این است که در لستر بماند زیرا به آسانی به این تیم نرفته است که بخواهد به راحتی از جمع آنها جدا شود و تمام تلاشش را به کار بسته تا جایگاه مطلوبی در این تیم بدست آورد.

وی دراین مورد اضافه کرد: فکر نمی کنم تیمی از ایران بتواند برای جذب کعبی 3 میلیون پوند به باشگاه لستر پرداخت کند. ضمن اینکه صحبتهای مطرح شده در خصوص بازگشتش به ایران باعث کاهش روحیه و یا جریمه شدنش از سوی باشگاه لستر خواهد شد. البته تا امروز صحبتی رسمی در این خصوص مطرح نشده است.

مدیر برنامه های کعبی با بیان اینکه اگر در سالهای آینده وی قصد بازگشت به ایران را داشته باشد، پرسپولیس اولویت نخستش خواهد بود، درپایان گفت: متاسفانه سال گذشته کعبی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود اما در آخر فصل از سوی انصاری فرد با جریمه مواجه شد که این موضوع پس از پرداخت نکردن بخشی از مبلغ قرارداد این بازیکن و به ناحق در نظر گرفته شد.