تبیان، دستیار زندگی
گروه ادب و هنر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در راستای تقویت علمی و مهارتی طلاب وبلاگ نویس، اقدام به تشكیل حلقه هنری و ادبی در این عرصه نموده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
وبلاگ

تشکيل مجمع طلاب وبلاگ نويس مشهد

گروه ادب و هنر دفتر تبليغات اسلامي خراسان رضوي در راستاي تقويت علمي و مهارتي طلاب وبلاگ نويس، اقدام به تشكيل حلقه هنري و ادبي در اين عرصه نموده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در مشهد، حبيب امان، كارشناس امور هنري گروه ادب و هنر دفتر تبليغات اسلامي خراسان رضوي ، با اعلام خبر تشکيل گروه وبلاگ نويسان حوزوي گفت: به همت گروه ادب و هنر دفتر تبليغات اسلامي خراسان رضوي گروه وبلاگ نويسان حوزوي از هفته آينده رسما كار خود را آغاز مي نمايد.

وي در همين راستا خاطر نشان کرد: در اين حلقه كه در ابتدا براي برادران حوزوي طراحي شده است طلابي كه در عرصه وبلاگ نويسي فعال هستند، حضور مي يابند و در اين مجموعه با هدف بالابردن کيفيت وبلاگ نويسي به تبادل نظر تجربيات خود خواهند پرداخت.

وي در پايان وبلاگ نويسي را وسيله اي مناسب جهت پيام رساني حوزه دانست و گفت: وبلاگ براي طلبه يكي از بهترين موقعيت هايي است كه مي تواند نظرات خود را پيرامون مسائل مختلف به راحتي منعكس نمايند.