تبیان، دستیار زندگی
معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی گفت: ‌تا پایان امسال مجموع پروژه‌های ساخته شده در كشور به دو هزار فقره خواهد رسید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احداث 150 ورزشگاه فوتبال

معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی گفت: ‌تا پایان امسال مجموع پروژه‌های ساخته شده در كشور به دو هزار فقره خواهد رسید.

به نقل ازایسنا، محمد علی آبادی در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در تبریز با اعلام این مطلب افزود: هم اكنون بیش از 150 ورزشگاه فوتبال در كشور در حال احداث است.

وی از برنامه‌ریزی سازمان برای ارتقا ورزش كشور خبر داد و تصریح كرد: در مسابقات آسیایی آتی برای كسب مقام سوم و چهارمی برنامه‌ریزی شده است.

رییس سازمان تربیت بدنی در ادامه گفت: اعتبار ورزش كشور بیش از 400 درصد رشد داشته و هدف سازمان برای رساندن سرانه ورزش كشور به یك متر مربع طرح‌ریزی شده است.

در ادامه این دیدار آیت الله محس مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی نیز گفت: ‌ورزش برای سلامت روح و روان ضروری بوده ودر صورت تامین سلامت روح، سلامت جسم نیز تامین می‌شود.

وی با اشاره به ورزشگاه نیمه تمام یادگار امام (ره) تبریز افزود:‌ تسریع در بهره‌برداری این مجموعه در توسعه ورزش استان می‌تواند موثر واقع شود.