تبیان، دستیار زندگی
حسین اصلانیان،مهاجم جوان و مستعد پیروزی شاید هیچ وقت دیگر نتواند روی چمن سبز ورزشگاهها پای بگذارد در حالی كه چیزی از آغاز بامداد روز شنبه 25 بهمن ماه 1382 نگذشته بود مهاجم تیم پیروزی در یك سانحه رانندگی به شدت آسیب دید اما خ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خدا به او رحم كرد

.امیر حسین اصلانیان،مهاجم جوان و مستعد پیروزی شاید هیچ وقت دیگر نتواند روی چمن سبز ورزشگاهها پای بگذارد

در حالی كه چیزی از آغاز بامداد روز شنبه 25 بهمن ماه 1382 نگذشته بود مهاجم تیم پیروزی در یك سانحه رانندگی به شدت آسیب دید اما خداوند امیرحسین را یك بار دیگر به خانواده اش بازگرداند.

مهاجم پیروزی به همراه چند تن از دوستانش در یك اتوموبیل سواری به سمت شهرستان محمود آباد در شمال كشور در حركت بود.

بعد از ساعت 11 شب اصلانیان به دلیل خستگی نتوانست به رانندگی ادامه دهد و به جای او یكی از دوستانش پشت فرمان قرار گرفت. یك ساعت بعد در یك تصادف هولناك راننده جان به جان آفرین تسلیم كرد و باقی سرنشینان از جمله امیر حسین اصلانیان به بیمارستان 17 شهریور شهرستان آمل منتقل شدند.

در بین مجروحین حادثه حال اصلانیان بهتر از دیگر سرنشینان این خودرو گزارش شده در حالی كه وضعیت دوستان وی بسیار وخیم بوده است.

اصلانیان از ناحیه پا به شدت آسیب دید در حالی كه در چند ناحیه دیگر از بدنش دچار شكستگی شد.

پدر امیر حسین كه یك جراح متخصص است امروز پای پسرش را مورد عمل جراحی قرار داد كه بعد از این عمل، حال اصلانیان رضایت بخش توصیف شده است. جمعی از هواداران تیم پیروزی هم از اولین ساعاتی كه این خبر را دریافت كردند راهی بیمارستان 17 شهریور شهرستان آمل شده اند.

از سویی گفته می شود برخی از اعضاء خانواده اصلانیان خصوصا مادر وی هنوز از جزئیات این حادثه اطلاع ندارند.

اصلانیان بعد از انجام عمل جراحی به هوش آمد و در كمال سلامت روحی تا حد امكان پاسخگوی اطرافیانش بود.

نكته جال توجه در این میان آن است كه بازیكن جوان تیم پیروزی به خاطر اعتراضاتی كه نسبت به نیمكت نشینی هایش داشت از این تیم اخراج شده بود و نمی توانست در تمرینات حضور پیدا كند.

از سویی مسئولان باشگاه پیروزی هم تصمیم درستی در مورد آینده این بازیكن و انتقال وی به یك باشگاه دیگر اتخاذ نكرده بودند.

اصلانیان در حالی دنیای توپ گرد را با این شرایط ترك گفت كه پیش از این سابقه حضور در رقابت های بین المللی كاراته را نیز داشته است. این بازیكن در یك تست دوی سرعت هم ركورد كشور را تغییر داده بود.

در عین حال چنین ورزشكاری مورد غضب یك مربی قرار گرفت و تلخ ترین وداع ممكن را با دنیای فوتبال داشت.

هنوز خاطره تلخ خداحافظی جواد منافی با فوتبال از یاد ها نرفته است.بازیكنی كه امروز می توانست یكی از بزرگان تاریخ فوتبال ایران و آسیا باشد اما بازی سرنوشت تقدیر دیگری برای او رقم زده بود.منافی هم در یك سانحه رانندگی به شدت آسیب دید و بعد از آن فراموش شد.

به هر ترتیب اصلانیان با لطف خدا از این سانحه جان سالم به در برد.با آرزوی رحمت الهی برای قربانیان این سانحه امیدواریم كه اصلانیان جوان هم هر چه زودتر به آغوش خانواده اش و خصوصا آغوش گرم خانواده ورزش كشور بازگردد.