تبیان، دستیار زندگی
جعفر جعفری ضمن ابراز نارضایتی از نتایج ضعیف تیم فوتبال مقاومت سپاسی طی هفته های اخیر تاکید کرد ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حمایت کامل از پیروانی

جعفر جعفری ضمن ابراز نارضایتی از نتایج ضعیف تیم فوتبال مقاومت سپاسی طی هفته های اخیر تاکید کرد که کادر فنی این تیم کماکان تحت حمایت کامل مسئولان باشگاه خواهند بود.

مدیرعامل باشگاه مقاومت سپاسی شیراز با بیان این مطلب به خبرنگار مهر افزود: طی چند هفته اخیر تیم مقاومت نتایج ضعیفی کسب کرده است که علت آن به عملکرد ضعیف بازیکنان بازمی گردد. در این خصوص اظهارنظر کادر فنی وجاهت بیشتری دارد و باید آنها پاسخگوی نتایج وبازیهای ضعیف تیم باشند.

وی ادامه داد: با اینکه تیم در بازی های گذشته مغلوب شده است اما از عملکرد کادر فنی رضایت کامل داریم. از دید ما بازیکنان نتوانسته اند در حد و اندازه های خود ظاهر شوند. زمانی که آنها بد باشند هر اندازه هم که کادر فنی خوب تیم را هدایت کند، نتیجه ای حاصل نخواهد شد.

جعفری با اشاره به بازی های اخیر تیم مقاومت سپاسی در لیگ برتر افزود: مقابل استقلال بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و مستحق شکست نبودیم اما در دیدار مقابل مرصاد در جام حذفی و استقلال اهواز ضعیف بازی کردیم و اشتباهات فردی باعث شد که نتیجه را واگذارکنیم.

مدیرعامل باشگاه مقاومت سپاسی شیراز با ابراز امیدواری از اینکه تیمش روند پیروزی های خود را از دیدار مقابل ملوان بندرانزلی آغاز خواهد کرد، گفت: در سال های گذشته نیز چنین تجربه ای داشتیم. گذر از این دوره چندان دشوار نیست. با چند پیروزی پی در پی می توانیم به جایگاهی مناسب در جدول برسیم.

وی خاطر نشان کرد: غلام پیروانی و دستیارانش مثل سال های گذشته مورد حمایت کامل ما هستند. قطعا این پشتیبانی را از بازیکنان تیم مقاومت نیز دریغ نخواهیم کرد. امیدوارم در فصل جاری بتوانیم نتایجی در خور شان و نام یک بسیجی کسب کنیم تا شاید ذره ای از لطف بسیجیانی که جان خود را برای کشور دادند جبران کنیم.

مدیرعامل باشگاه مقاومت سپاسی شیراز در خاتمه تصریح کرد: در فصل جاری که تیم ما تحت نظر نیروی مقاومت بسیج اداره می شود بسیاری از مشکلات مالی مرتفع شده است. خوشبختانه حق و حقوق بازیکنان در موعد خود پرداخت شده است و در این مقوله مشکلی نداریم.