تبیان، دستیار زندگی
طی مراسمی و در اختتامیه چهارمین همایش ملی تجارت الکترونیک که در روزهای 4 و 5 آذرماه از سوی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتخاب تبیان به عنوان سایت برتر در چهارمین همایش تجارت الکترونیک

لوح سپاس چهارمین همایش ملی تجارت الكترونیك

در چهارمین همایش ملی تجارت الکترونیکی سایت تبیان به عنوان سایت منتخب در حوزه تجارت الکترونیکی برگزیده شد.

طی مراسمی و در اختتامیه چهارمین همایش ملی تجارت الکترونیک که در روزهای 4 و 5 آذرماه از سوی  معاونت برنامه ریزی و اموراقتصادی وزارت بازرگانی و در محل همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد ، سایت تبیان به عنوان سایت برتر در زمینه تجارت الکترونیکی برگزیده و معرفی شد و لوح سپاس این همایش را دریافت نمود.

مطابق اعلام آقای دکتر زرگر مدیر دفتر توسعه تجارت الکترونیکی وزارت بازرگانی این گزینش بر اساس 110 شاخص در زمینه های مختلف از جمله سهولت دسترسی ، نمایش و ارائه ، محتوی ، ساختار و کاربری ، امنیت و حجم تراکنش ها ، گرافیک و ...  صورت گرفته است .

سالن همایش های بیت المللی صدا و سیما

وزارت بازرگانی در راستای اجرای سیاست توسعه تجارت الکترونیکی جمهوری اسلامی و ترویج فرهنگ استفاده از محیط های تجارت الکترونیکی در جامعه؛ فعالان این عرصه در زمینه سایتها و مقالات برتر را انتخاب و معرفی نمود.

مطابق اعلان واحد مرکزی خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی با بررسی 37 پایگاه برگزیده تجارت الکترونیک کشور، پس از سایت تبیان ، سایتهای مشارکت تسهیل گستر تبریز، انتشارات پردازش و فروشگاه ساز اینترنتی جهان دیتا بعنوان  رتبه های دوم تا چهارم  انتخاب شده و مورد تقدیر قرارگرفتند.

لازم به ذکر است در این همایش دو روزه که به بررسی  وضعیت تجارت الکترونیکی از نگاه فعالان دولتی و خصوصی این عرصه پرداخته بود، 13 مورد گزارش از دستگاههای دولتی ارائه شد و موضوعاتی از قبیل کاربردهای تجارت الکترونیکی ، استانداردهای تجارت الکترونیکی، آموزش و پژوهش در تجارت الکترونیکی ، امنیت در تجارت الکترونیکی، بانکداری الکترونیک ، بورس و تجارت الکترونیکی در نشست های تخصصی مورد بررسی قرار گرفتند.

ضمن تبریك این موفقیت به تمامی كاربران فروشگاه اینترنتی ،شما را به بازدید محصولات و استفاده از امكانات فروشگاه اینترنتی تبیان دعوت می نمائیم.