تبیان، دستیار زندگی
دیه‌گو مارادونا" اسطوره فوتبال آرژانتین روز دوشنبه اظهار داشت كه رونالدینیوی برزیلی، لیونل مسی ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مارادونا: مسی بهتر از کاكا است

مارادونا همچنان حامی اول لیونل مسی

"دیه‌گو مارادونا" اسطوره فوتبال آرژانتین روز دوشنبه اظهار داشت كه رونالدینیوی برزیلی، لیونل مسی آرژانتینی و همچنین وین رونی انگلیسی بهترین بازیكنان كنونی جهان به شمار می‌روند.

به نقل از ایرنا، خبرگزاری فرانسه از بوینوس آیرس گزارش داد: مارادونا در گفت وگو با مجله "ال گرافیكو" گفت: رونالدینیو و مسی دو بازیكن تیم بارسلونا و رونی از تیم منچستریونایتد بیشتر از كاكا لیاقت كسب "توپ طلایی" را داشتند.

این درحالی است كه كاكا مهاجم برزیلی باشگاه آث میلان ایتالیا نیز در گفتگو با روزنامه انگلیسی "دیلی تلگراف" از شایستگی "لیونل مسی" و "كریستیانو رونالدو" برای كسب این جایزه سخن گفت.

كاكا روز یكشنبه جایزه بهترین بازیكن سال فوتبال جهان ازسوی مجله "فرانس فوتبال" را بدست آورد. در رای‌گیری مجله فرانس فوتبال، كریستیانو رونالدو مهاجم تیم ملی پرتغال 277 امتیاز و لیونل مسی ‪255 امتیاز كسب كردند و در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

دیدیه دروگبا مهاجم چلسی و تیم ملی ساحل عاج با ‪108 امتیاز چهارم شد و آندره پیرلو هافبك میلان با ‪41 ‬امتیاز در مكان پنجم ایستاد. رودفان نیستلروی ششم، رونالدینیو (برنده این جایزه در سال ‪2005)‬ دوازدهم و تیه‌ری هانری نوزدهم شدند.