تبیان، دستیار زندگی
سربازان زن در نیروی پلیس اسرائیل، غروب هر روز پس از بسته‌شدن تمامی درهای حرم قدسی، وارد مسجد الاقصی شده و مرتكب فحشا می‌شوند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زنان صهیونیست شبانه حرمت مسجد الاقصی را می‌شكنند

یك گروه فلسطینی فاش كرد پلیس زنان رژیم صهیونیستی كه مقر آنان در صحن قبه الصخره قرار دارد، هر شب برای ارتكاب فحشا، وارد مسجد الاقصی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری عرب‌زبان "وطن"، رئیس جمعیت جوانان مسلمان فلسطین در این باره گفت: سربازان زن در نیروی پلیس اسرائیل، غروب هر روز پس از بسته‌شدن تمامی درهای حرم قدسی، وارد مسجد الاقصی شده و مرتكب فحشا می‌شوند.

راسم عبدالواحد، رئیس این جمعیت كه در منطقه "البرید" در بیت‌المقدس سخن می‌گفت، افزود: سربازان زن پلیس اسرائیل، شبانه پس از پیوستن به واحد افسران پلیس مرد در مقر موجود در صحن مسجد الاقصی، مرتكب این اقدامات غیر اخلاقی می‌شوند.

وی با ابراز نگرانی از هتك حرمت این مسجد مقدس و شأن رفیع آن، افزود: علاوه بر این، مقر نیروهای پلیس صهیونیست در این مكان مقدس، شامل چند اتاق است كه جزء آثار دینی و ابنیه تاریخی به شمار می‌آیند كه تخریب این آثار نیز تبعات جبران ناپذیری دارد.

مسجد الاقصی، پس از مسجد الحرام و مسجد النبی، از بالاترین جایگاه مقدس در نزد مسلمانان جهان برخوردار است.

پیش از این در اواخر تابستان سال 2000 میلادی نیز، ورود صهیونیست‌ها به این مسجد و هتك حرمت آن، انتفاضه دوم را رقم زده بود.

مسجد الاقصی