تبیان، دستیار زندگی
پوشیدن لباس و مانتوهای تنگ و چسبان، استفاده از چكمه‌های بلند و شلوارهای كوتاه كه داخل چكمه باشد،روسری و شال‌های كوتاه كه موی سر را نپوشاند و مغایر با پوشش اسلامی باشد ممنوع و پلیس با استفاده‌كنندگان برخورد می‌كند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برخورد با پوشش‌های نامناسب زمستانی

مدلهای لباس

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: با توجه به شرایط خاص نوع پوشش در فصل پاییز و زمستان، بزودی طرح برخورد با بدحجابی، بدپوششی و پوشش نامناسب زمستانی در تهران به اجرا درمی‌آید.

به گزارش ایرنا، سردار"احمدرضا رادان" در جمع خبرنگاران افزود: اجرای این طرح در راستای ادامه طرح ارتقای امنیت اجتماعی در دستور كار قرار گرفته است.

وی تصریح كرد: دراین طرح باهمه كسانی كه ازچكمه‌های بلند و شلوارهای تنگ و چسبان استفاده می‌كنند برخورد می‌شود.

وی اظهارداشت: پوشیدن لباس و مانتوهای تنگ و چسبان، استفاده از چكمه‌های بلند و شلوارهای كوتاه كه داخل چكمه باشد،روسری و شال‌های كوتاه كه موی سر را نپوشاند و مغایر با پوشش اسلامی باشد ممنوع و پلیس با استفاده‌كنندگان برخورد می‌كند.

وی تاكیدكرد: استفاده از كاپشن‌های كوتاه ومانتوهای كوتاه و تنگ كه حداقل تا زانو را نپوشاند نیز مشمول اجرای طرح برخورد بدحجابی و بدپوششی قرار می‌گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: همه كسانی كه از كاپشن كوتاه استفاده می‌كنند باید حتما زیر آن مانتو بلند بپوشند درغیراین صورت باآنها برخورد می‌شود.

سردار رادان خاطرنشان كرد:اجرای این طرح ازاوایل هفته آینده بصورت گسترده در همه مناطق تهران بزرگ آغاز و باهرنوع پوشش نامناسب فصل زمستان و پاییز برخورد قاطع می‌شود.

به گفته وی، استفاده از كلاه بدون روسری و مقنعه نیز ممنوع بوده و باهمه كسانی كه از این نوع پوشش استفاده نمایند برخورد می‌كنیم.