تبیان، دستیار زندگی
طی نشست مشترك رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی، تفاهمنامه اعطای اولویت و تسهیلات برای پذیرش طلاب، مبلغین و كارشناسان سازمان تبلیغات اسلامی در دوره‌های كارشناسی ارشد رشته‌های تاریخ اسلام، قرآن و فقه صورت پذیرفت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طی تفاهمنامه ای صورت گرفت:

پذیرش كارشناسان سازمان تبلیغات اسلامی در دوره‌های كارشناسی ارشد دانشگاه مذاهب اسلامی

منبع: سایت سازمان تبلیغات اسلامی

طی نشست مشترك رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی، تفاهمنامه اعطای اولویت و تسهیلات برای پذیرش طلاب، مبلغین و كارشناسان سازمان تبلیغات اسلامی در دوره‌های كارشناسی ارشد رشته‌های تاریخ اسلام، قرآن و فقه صورت پذیرفت.

تفاهم نامه بین سازمان تبلیغات و دانشگاه مذاهب اسلامی

در این نشست كه حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌هوایی معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی، زرحانی معاون آموزشی دانشگاه مذاهب اسلامی، علیزاده از مجمع تقریب مذاهب اسلامی و داود میرزایی‌مقدم مدیركل دفتر آموزش عالی سازمان تبلیغات اسلامی حضور داشتند، حجت الاسلام و المسلمین دكتر سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ضمن تأكید بر توسعه‌ی روابط متقابل توسعه‌ی عقلانیت عرفی در بین مبلغین با آموزش‌های هدف‌مند و انجام مفاهمه اجتماعی، خطابه و منبر را برای گسترش تفكر شیعه ضروری دانست.

در ادامه حجت‌الإسلام و المسلمین دكتر بی‌آزار شیرازی رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با اظهار رضایت و خوشبختی از توفیقات سازمان تبلیغات اسلامی و اطلاع‌رسانی متقابل از آخرین اقدامات، بر لزوم معرفی صحیح شیعه و برگشت به اصل دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع)، فتح باب اجتهاد و اصول‌گرایی با هدف زدودن غبار تهمت‌های انحرافی از شیعه بدون صب و لعن و تندی و با استفاده از نكات مثبت طرفین، تأكید نمود.

پس از صحبتهای  دكتر بی‌آزار، زرحانی معاون آموزشی دانشگاه مذاهب اسلامی از فتح باب همكاری مشترك دانشگاه مذاهب اسلامی با سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه‌های زیر استقبال نمود:

* اعطای اولویت و تسهیلات برای پذیرش طلاب، مبلغین و كارشناسان مرتبط سازمان در دوره‌های كارشناسی ارشد رشته‌های تاریخ اسلام، قرآن و فقه.

* هماهنگی با وزارت علوم برای برقراری سهمیه‌ی ورودی در دوره‌های كارشناسی ارشد برای سازمان تبلیغات اسلامی.

*  همكاری در حوزه‌های پژوهشی در تدوین تكنولوژی تبلیغ .

* همكاری با سازمان در قالب برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای كارشناسان و مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی.

تفاهم نامه بین سازمان تبلیغات و دانشگاه مذاهب اسلامی

بنابراین گزارش، در پایان‌ حجت‌الإسلام والمسلمین موسوی هوایی طی سخنانی گفت: همكاری متقابل سازمان با دانشگاه مذاهب اسلامی برای ارتقاء سطح آگاهی و به روز رساندن اطلاعات مبلغین و كارشناسان تحت پوشش سازمان ، فرصتی برای استفاده از پتانسیل آموزش عالی در مراكز آموزش عالی حوزوی و دانشگاهی مختلف از جمله دانشگاه مذاهب اسلامی است.

روابط عمومی موسسه تبیان