تبیان، دستیار زندگی
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت:افرادی که از وسایل نقلیه خود آشغال و زباله به سطح شهر پرت کنند تا سقف 35 هزار تومان جریمه می شوند....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

35 هزار تومان جریمه پرتاب زباله از خودرو

زباله

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: افرادی که از وسایل نقلیه خود آشغال و زباله به سطح شهر پرت کنند تا سقف 35 هزار تومان جریمه می شوند.

به گزارش ایسنا رسول خادم با اشاره به تصویب طرح ساماندهی راهکارهای حقوقی و اجرایی برخورد با متخلفان پخش ، دفع ، حمل و امحای غیرمجاز و نامناسب پسماندها در فضاها و معابر عمومی در شورای شهر تهران افزود: قانون مدیریت پسماندها در سال های گذشته در مجلس شورای اسلامی مصوب شده ؛ اما متاسفانه به خاطر نبود شرایط لازم اجرایی ، تاکنون بلاتکلیف مانده و مدیریت شهری نیز نتوانسته با مدیریت یکطرفه در این زمینه اقدام جدی کند.

خادم گفت: بر همین اساس ، طبق قانون ، شهروندانی که از وسایل نقلیه به فضاها و معابر عمومی آشغال پرت کنند، مطابق ردیف های 78 و 139 آیین نامه اجرایی راهنمایی و رانندگی تا سقف 35 هزار تومان جریمه می شوند که این قانون پس از ابلاغ مصوبه شورای شهر تهران اجرا خواهد شد و شهرداری تهران نیز پیگیری های لازم را در این زمینه انجام می دهد.